Scoort gemiddeld een 6.8 (14 reviews) en kost € 3,01 p/m.
Vergelijk
aansprakelijkheidsverzekeringen
Handige links:
Aansprakelijkheidsverzekering ervaringen (14)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 6 |
Na lang een vaste klant van de ING Bank te zijn geweest werd ik zonder pardon uit de verzekeringen gezet, Ik had een woonzekerpakket voor mijn huurwoning en een W.A. verzekering. Tevens had een al ruim 30 jaar een bankrekening bij de ING Bank ( voorheen uiteraard een Girorekening bij de Postbank)
Doordat ik 1 x niet aan mijn verplichtingen kon voldoen om mijn doorlopende krediet in een positief saldo te doen belanden (moet 1 x per 3 maanden voor 1 hele dag een positief saldo hebben op derekening)
Ik kreeg een brief van de ING Bank dat ik mijn saldo binnen 5 werkdagen moest aanvullen en anders zou mijn kreiet worden ingetrokken.
Helaas kon ik aan dit verzoek niet voldoen met als gevolg dat de ING Bank het krediet introk en tevens mijn bankrekening blokkeerden en alle verzekeringen per direct stop zetten.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Door de zoon van een verzekeringnemer bij de Hema verzekering is een grote ruit ingegooid bij de leegstaande woning van mijn schoonmoeder. In overleg met de ouders van de veroorzaker is de schade hersteld en de factuur van de glaszetter naar de veroorzaker gezonden. Kennelijk heeft deze een aansprakelijkheidsverzekering bij de Hema-verzekeringen. Deze blijft ons nu lastig vallen en legt de bewijslast (die door de dader niet betwist wordt) bij ons neer. Zij willen dat we de schade claimen bij een eigen glasverzekering, die is er niet, zij eisen dat wij bewijzen dat er geen polis is enz enz. Al diverse malen gemeld via mail dat er geen polis is. Zij maken van het probleem van de dader ons probleem. Ook richting verzekerde komen zij hun plichten niet na. Omdat mijn schoonmoeder geen verzekering heeft wil HEMA verder niets voor hen doen????. Omdat zij meld niet verzekerd te zijn is het opeens een probleem van de verzekerde??? Dit is toch te gek voor woorden. HEMA, doe wat je moet doen en regel die schade. Het maakt toch niet uit of de gedupeerde wel of niet zelf verzekerd is? HEMA heeft ze verzekerd tegen aansprakelijkheid. handel daar dan ook na!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 1 |
vele jaren klant. 100% schadegeval wordt niet uitgekeerd omwille van regeltjes en voorwaarden. Dit is ronduit onheus handelen wat er bij Meeus gebeurt. Wat mij betreft een nette manier van oplichting. Een schade geclaimd die met 2 jaarpremies weer terugverdiend was en al 10x betaald is door mijn jarenlange klant zijn.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Al jaren klant bij meeus verzekeringen nooit wat gehad nu krijg ik twee zaken op rij, totaalbedrag schade 2700 euro. Ik ben al drie maanden bezig met ene Mevrouw Troost van Meeus, die er alles aan doet via schade xperts en toedrachtexperts om maar niet te hoeven uitkeren. Nu krijg ik weer een experts. Tip als mevrouw Troost EMN als schade expert wil aanstellen niet accepteren dan komt er ene heer van Os die er alles aan doet om maar niet zijn rapport te hoeven indienen. waardeloos bedrijf dit geen verzekeringen afsluiten bij dit bedrijf is mijn motto ga er dan ook zo snel mogelijk weg.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 7 |
Dat medewerkers de tijd mogen nemen voor je (zoals omschreven op de website) merk je niet als klant. Kreeg een chagarijnig mens aan de lijn, die me bot vertelde dat ik haar niet uit liet spreken (uiteraard omgekeerd hetzelfde), geen informatie en tussen de regels door contacnt laten voelen dat ze een aantal van mijn acties dom vindt.
BAH. Volgend jaar maar snel opzoek naar een ander (eerst deze zaak afhandelen)..
Vele afdelingen met allemaal beetje kennis. Niemand die me in zijn geheel kan helpen.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
schade door logeerhond niet gedekt, maar na klacht bij KIFID ineens wel, evenals de afwijzing van de claim in eerste instantie, niet juridisch onderbouwd. Kortom: je krijgt je recht pas als je ze het mes op de keel zet!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 4 |
W.A slechte ervaring met Interpolis
Ik als klant was/ben aansprakelijk gesteld voor schade heb het opgeven aan interpolis
voor me wa tegenpartij heeft exper over de vloer gehad men had haar laten tekenen voor schadebedrag.
Maar bijna 12 weken verder weten ze hun standpunt nog niet dus waar ik schade heb veroorzaakt die zitten nog steeds met de schade te kijken zeer slechte service en geen duidelijkheid tegen over de klant of tegenpartij
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
heb mijn telefoon laten repareren via Aegon en is slechter terug gekomen dan dat het was .
heb 4 e-mails gestuurd en daar word niet op gereageerd heb de telefoon in de orgineele verpakking meegegeven en krijg hem in een zakje weer terug,
het is nu al een maand geleden en heb geen leentoestel maar betaal wel mijn kosten voor deze maand terwijl i niet kan bellen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Zal eerst even eht verhaal vertellen: 375 euro is wat mijn buurman heeft gekregen voor een glazen tafel van één of ander designmerk dankzij mijn FBTO aansprakelijkheidsverzekering. Hij vroeg of ik de tafel wou aansluiten (zat een muzieksysteem in) maar dat werkte niet correct ofzo. Toen we de tafel tafel wouden omdraaien om te kijken of er iets los zat viel hij tegen de hoek van de kast aan en klapte die kapot.
Is ook deels de schuld van mijn buurman dus, maar die heeft geen aansprak. verzekering en ik wel.
We hebben de schade gemeld en het werd netjes uitbetaald door FBTO. Wel jammer van die 100 euro eigen risico, daar zal ik nog de helft van terug vragen aan hem. Verder is het een goede verzekering met uitgebreide schade-dekkingen en lage kosten. Wanneer je hem icm met bv een inboedel / woonhuis -verzekering afsluit krijg je korting, dus zijn de kosten nog lager.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Mijn ervaring met de aansprakelijkheidsverzekering van fbto is positief. Deze is voor studenten echt de meest goedkope. Heb dit vergeleken bij indipender.
Afsluiten; eenvoudig via internet.
Als je schade hebt bij huisgenoten in je studentenhuis dan is dat makkelijk op te geven en het geld wordt snel uitgekeerd, zon 2-3 weken wachtne valt mee dus.
Zoekt u naar aansprakelijkheidsverzekering ervaringen, zodat u na kunt gaan welke verzekeraar u het best van dienst kan zijn? U zorgt er met de ervaringen voor dat u net wat meer over de verzekeraar te weten kunt komen, dan vanuit de communicatie die de verzekeraar zelf naar buiten brengt. Wij verzamelen de aansprakelijkheidsverzekering ervaringen en zorgen er op die manier graag voor dat u hier eenvoudig doorheen kunt bladeren. Let bijvoorbeeld op het feit of er sprake is van een allrisk dekking, zodat ook een kopje koffie dat u op het tapijt laat vallen gewoon onder de dekking valt.
Het is binnen de aansprakelijkheidsverzekering ervaringen verstandig om na te gaan of de allrisk dekking in de praktijk ook daadwerkelijk alle risico’s afdekt. Hoe zijn de ervaringen van verzekerden die zelf zorgden voor schade, zonder dat er opzet in het spel was? Keerde de verzekeraar de kosten inderdaad snel uit, of was er sprake van een ingewikkelde strijd? Op die manier kunt u de aansprakelijkheidsverzekering ervaringen wellicht gebruikt om na te gaan welke verzekeraar voor een iets hogere premie toch een betere keuze vormt.
Een aansprakelijkheidsverzekering kost over het algemeen maximaal een paar euro per maand. U kunt de aansprakelijkheidsverzekering ervaringen gebruiken om een beeld te krijgen van de kwaliteit van de dekking, los van de kwaliteit en de mate van uitgebreidheid. Komt de verzekeraar de verplichten na en verloopt de communicatie soepel? Een aansprakelijkheidsverzekering heeft u over het algemeen maar zelden nodig, waardoor het in die gevallen van belang is om een verzekeraar tot uw beschikking te hebben die met u meedenkt en zorgt voor heldere communicatie over het vergoeden van de schade.