Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.
Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Op 25-07-2017 stopte mijn schadeverzekering bij mijn vorige verzekeraar en is door hun 3 jaar schadevrij gemeld bij Roy Data. Op 14-07-2018 begon mijn schadeverzekering bij Netpolis werden de 3 schadevrije jaren niet meegnomen.
Ik heb meerdere malen gevraagd of Netpolis dit (met terugwerkende kracht) wil corrigeren waarop telkens hetzelfde antwoord volgt:
‘Wij kunnen hierin helaas niets voor u betekenen. Het spijt ons u niet beter te kunnen berichten. Wij vertrouwen er op u hiermee correct te hebben geïnformeerd’.
Normaal gesproken worden de schadevrije jaren altijd gecheckt bij Roy Data die daar speciaal voor in het leven is geroepen. NetPolis heeft dit helaas niet gedaan en mij ruim 2 jaar lang te veel premie laten betalen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 8 |
Probeer al ruim een week in contact tekomen vanwege een vraag over factuur , Helaas wordt mijn vraag via Whatsapp niet beantwoord. Graag had ik me vraag beantwoord willen hebben voor de eind betaaldatum bereikt was.. Helaas ook dit niet het geval waardoor ik of gedwongen moet betalen zonder uitleg.
Inmiddels ook een e-mail gekregen dat mijn premie is stopgezet
Rare manier van werken dit.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
een ongelooflijke slechte afhandeling.
ASR is beslist geen aanrader
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Zeer correcte afhandeling van het telefonisch contact,erg duidelijke uitleg
over hoe te handelen.Zeer vriendelijk dame.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Net een Autoverzekering afgesloten. Verliep soepel. Schadevrije jaren netjes overgenomen. Nette premie. Kortom allemaal heel NETJES. En nou maar erop vertrouwen dat als er een schade ontstaat, dit ook netjes wordt afgehandeld :).
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
Mijn autoverzekering bij Generali werd februarui 2018 overgenomen door ASR die de verzekering enige tijd later onderbracht bij Ditzo .
Omzetten van mijn all-risk verzekering naar WA+ werkt bij Ditzo in de praktijk niet. Bij telefonisch contact via Ditzo-klantenservice wordt me een veel hogere premie voorgeschoteld dan via de website. Contact met de klantenservice via chat-kanaal is ook binnen kantooruren buiten werking. Ander contact met Ditzo wordt alleen via sociale media aangeboden en wie geen smartphone heeft valt buiten de boot.
Opzeggen van de autoverzekering via de website gaat ook niet. Reden voor mij om helemaal te stoppen met Ditzo
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Rekenen kosten voor beeindigen van 2 autoverzekeringen, ongeveer 23 euro.
AoN is alleen maar uit op geld. Een dure vogel, onvriendelijke klantenservice, chaotische administratie, nauwelijks tot niet bereikbaar, reageren nier op mails, de vertrekkend directeur wordt een pluim in zijn kont gestoken, maar het is één grote janboel daar. Hij laat nu het mes in het varken steken.
Het bedrijf is beslist geen aanrader om je verzekeringen onder te brengen.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Hoewel iedere verzekering deze handelswijze hanteert is het een probleem in de markt zelf. Vergelijkbaar met de mateloze arrogantie van banken en grootverdieners. Heb je 2 schades gehad? En je veranderd van autoverzekering? Je wordt genaaid als je denkt dat je 0 schadevrije jaren hebt en je blijkt in de min te staan. Tot wrl 50 euro maandelijks (600 euro per/jr) gedurende 12 jaren betaal je elke schade die je maakt zesvoudig zelf terug. Dat is niet verzekeren, maar wurgkredieten aanbieden
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
goede afhandeling autoschade. Alleen jammer dat toegezegd contact door schade-expert ivm waardevermindering na ruim 1 week nog niet heeft plaats gevonden
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Vorige maand een autoverzekering bij Zekur afgesloten. Premie leek erg weinig in vergelijking tot de rest. De eerste maand werd het beloofde bedrag a €29,- afgeschreven. De opvolgende maand (januari) was dit bedrag uit het niets met maarliefst !!€10!! verhoogd!
Vervolgens de klantenservice gebeld en maar liefst 56 minuten!! in de wachtrij mogen staan om iemand te woord te kunnen staan. Daar werd mij verteld dat de premie dit jaar met €10 is verhoogd.
Stelletje oplichters zijn het!
ZEKUT NIET DOEN!!
U kunt de autoverzekering ervaringen van andere verzekerden gebruiken om na te gaan of de verzekeraar zich inderdaad zo flexibel opstelt als het lijkt, of dat u uiteindelijk toch zelf overal achteraan dient te gaan. Krijgt u bijvoorbeeld direct de groene kaart en een handig mapje met schadeformulieren toegestuurd, eventueel in combinatie met een handig extraatje om een eventuele schade grafisch op papier te zetten? Het zijn deze kleine extraatjes die bepaalde verzekeraars onderscheiden van anderen, u kunt de autoverzekering ervaringen gebruiken om na te gaan welke verzekerden het meest tevreden zijn en waar u kunt rekenen op een goede dekking.
Daarnaast is het een goed idee om de autoverzekering ervaringen te gebruiken om na te gaan welke verzekeraar u helpt een schade te melden op de wijze waarop dit bedoeld is en waar u kunt rekenen op een regelmatige check van uw polis. Past de autoverzekering nog bij de auto die u rijdt, of kunt u bijvoorbeeld prima af met een uitgebreide dekking? De autoverzekering ervaringen geven u aan waar u kunt rekenen op meer dan alleen een scherpe premie, zodat u de mogelijkheid heeft om een goede autoverzekering af te sluiten waar u daadwerkelijk wat aan heeft.
Tenslotte kunt u de autoverzekering ervaringen gebruiken om na te gaan in hoeverre u gebruik kunt maken van online mogelijkheden. Is het bijvoorbeeld mogelijk om online een schade door te geven, uw gegevens te wijzigen of de polisvoorwaarden in te zien? Veel van de verzekeraars maken tegenwoordig gebruik van een online portal. U kunt de autoverzekering ervaringen gebruiken om na te gaan in hoeverre het gebruik hiervan duidelijk en van toegevoegde waarde is. Op die manier zorgen de autoverzekering ervaringen ervoor dat u een goede keuze kunt maken voor een autoverzekeraar, die u een scherpe premie biedt voor een goede polis en eventuele extra's.