Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.
Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik heb slechte ervaringen met Inshared. Ik heb al mijn verzkeringen bij hen ondergebracht enige tijd geleden. De reden was omdat deze verzekering goedkoop was en goed uit de testen kwam. Het afsluiten liep allemaal soepel en waren we zeer tevreden. Totdat we ineens meer geld werd afgeschreven van rond de €50. Dit was nodig omdat ze veel schades hadden moeten vergoeden. ja dus?? Echt ongelofelijk dat je dit durft bij je klanten. Dan vraag je er toch om dat ze weggaan? Daarna kreeg ik een melding dat dit toch niet gold voor mij.. Maar ook de volgende keer werd dit bedrag afgeschreven. Ik probeerde contact te zoeken, per e-mail want bellen kan niet. Ook iets waarbij je vraagtekens krijgt...En er werd niet gereageerd.
Ik ben overgestapt naar ANWB. Dit verliep ook soepel. Totdat ik ineens kreeg te horen dat Inshared mijn 9 schadevrije jaren niet aan het systeem hadden toegevoegd. Dan moet je weer contact gaan opnemen en weer krijg je de frustraties dat je niet kan bellen. Nou je zou binnen 48 uur reactie moeten krijgen. Dit is natuurlijk niet het geval. Ook op een klacht reageren ze niet. Op dat moment voel je je best kansloos want je kunt geen kant uit. Uiteindelijk bericht gekregen dat ze het aangepast hadden aan het systeem en op deze manier kon ANWB dit verwerken. Dit verliep vlekkenloos en was binnen een dag geregeld. Wat een afknapper dat inshared..
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Wij zijn nu ongeveer 4 jaar verzekerd bij Centraal Beheer Achmea. Wij wisten eigenlijk nooit of deze verzekering goed was, omdat we hem nooit hebben hoeven gebruiken gelukkig. Ik bedoel de betalingen en de aanvraag liep soepel, maar hoe het echte werk is, wisten we niet.
Tot 3 maanden geleden, toen is onze auto in het water gekomen en was naar de haaien, total loss dus.. het contact met Centraal Beheer Achmea was echt uitstekend en en alles verliep bijzonder soepel. We hebben direct een leenauto gekregen, er is veel tussentijds contact geweest en er kwam een schadeexpert op bezoek. De auto die we als leenauto kregen was eerst van de garage en later kregen we er één van een verhuurbedrijf. Niets op aan te merken aan deze auto, hoewel die wel wat klein was. Ze hebben na 2 weken gebeld of we geen grotere auto wilde, omdat onze auto die total loss was ook een stuk groter was. Dit is pas meedenken en service! Het financiële plaatje was ook zeer goed verlopen. We hebben de hele nieuwwaarde terug gekregen waar we een nieuwe auto van konden kopen. Dit hebben we inmiddels gedaan.
Als dit gebeurt kun je pas echt zien hoe goed of slecht de service is. Nou de service van Centraal Beheer Achmea is echt perfect. Ik kan deze verzekering dan ook zeer aanraden!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
allrisks auto omgezet in wa;voor cb is dat aanleiding om de inde polis genoemde wa premie te verhogen.
argument;in de oude allriskspremie is een korting verleend op de premie en die korting wordt nu weer teruggedraaid;
mijn stelling:cb heeft niet het recht de wa premie tussentijds te verhogen,de premiekorting was nooit gecommuniceerd en staat ook niet in de polis vermeld,de wa module is en blijft een aparte verzekering derhalve moet de wa premie onveranderd blijven.ridicule reactie van CB:premie is geen onderdeel van de polisvoorwaarden:nou breekt mijn klomp..!!!!!!!!!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik heb slechte ervaringen met Zekur. Bij het afsluiten van onze tweede auto werd de verzekering van onze eerste auto zonder te vragen stopgezet. Ik heb meteen gebeld en ipv dat ze deze wijziging ongedaan hebben gemaakt hebben ze juist een nieuwe verzekring afgesloten. Dit betekent dus met hogere premie etc.
Helaas kwam ik hier pas achter toen het werd afgeschreven. Gebeld en werd er door zekur gemeld dat ze het gingen uitzoeken en ik binnen 3 weken bericht zou krijgen. Dit geintje heeft uiteindelijk 2 maanden geduurd. Dingen werden verkeerd gewijzigd en het moest weer opnieuw worden opgezocht. Uiteindelijk moest het natuurlijk ook nog teruggestort worden.
Ik heb toen beslist op mijn verzekering bij Zekur op te zeggen, voor BEIDE auto's. gelukkig ging dit soepeler. Met mijn nieuwe verzekering ben ik zeer tevreden. Maar de autoverzekering van Zekur kan ik niet aanraden. Veel te veel gedoe. Waarom duurt het zolang dat er iets uitgezocht is?
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik ben inmiddels al 3 jaar weg bij Ohra, omdat ik de klantenservice erg slecht vond. Ik had schade gereden en het was allemaal maar lastig en het duurde heel erg lang voordat ik het geld op mn rekening had. Ik heb toen maar besloten om terug te gaan naar mijn vorige autoverzekering.
Nu kreeg ik een maand geleden een mail met:
"Uw auto is bij ons verzekerd. Wij vinden uw mening belangrijk, en zijn daarom benieuwd of u tevreden bent en wat u van uw OHRA Autoverzekering vindt. U als klant weet als geen ander wat de plus- en minpunten van ons product en onze dienstverlening zijn. Daarom nodigen we u uit om om mee te doen:"
Heel vreemd hoor als je al 3 jaar weg bent. Dan gaat er toch echt iets mis met de database. Zonde, want het is een vrij goedkope verzekering, maar op deze manier komt het niet erg professioneel over.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Omdat de zorgverzekeringen een stuk duurder werden besloot ik dit toch meer eens allemaal grondig door te nemen. Waren ze nog actueel qua prijs en zijn de voorwaarden nog wel goed? Normaal keek ik hier om eerlijk te zeggen niet zoveel naar om. Al mijn verzekeringen waren aan de goede kan, behalve mijn autoverzekering bij NetPolis. Die was flink aan de prijs. Ik heb wat rondvraag gedaan bij mijn familie, vrienden en collega's. Die raadde mij allemaal aan om de autoverzekering te nemen van de ING.
Aan de hand van deze adviezen heb ik toch maar mijn premie berekend en informatie opgevraagd. Ik betaalde voor NetPolis echt teveel. De premie was iets van 20-30 euro goedkoper. Nu loopt al een aantal maanden mijn verzekering bij de ING. Ook op internet kwam i namelijk hele goede beoordelingen tegen .
De verzekering is goed qua prijs en ook de voorwaarden zijn uitstekend. Ik heb de autoverzekering van ING al een keer moeten gebruiken. ik ben toen snel geholpen , ze zijn echt boven mijn verwachtingen uit gestegen. Ook ik zou dus de autoverzekering van ING aanraden.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik heb ongeveer 2 jaar geleden mijn auto laten verzekeren bij Ohra. Uit de testen bleek dit een goede verzekering te zijn qua prijs /kwaliteit. Mijn vrouw en ik hebben vorige maand allebei een motor gekocht. We hebben toen gebeld of deze motoren ook verzekerd konden worden bij Ohra. We werden erg goed geholpen en dit was geen enkel probleem.
Ipv een motorverzekering werden we geadviseerd om een verkeersverzekering af te sluiten, de medewerker gaf aan dat men dan veel beter verzekerd bent, (zelfs lopend!!) ook krijg je nog eens korting als je 3 verzekeringen bij Ohra hebt lopen. Mijn partner was dus gratis meeverzekerd! Dankzij het advies en deskundigheid van de medewerkers van Ohra ben ik nu veel beter verzekerd en ik ben goedkoper uit. Waar zie je dit tegenwoordig nog? Tegenwoordig moet alles maar snel etc. maar de medewerkers van Ohra hebben echt de tijd voor ons genomen. Wij zijn echt blij en kunnen dit iedereen aanraden.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 6 |
Mijn buurman is tegen mijn juist geparkeerde auto gereden.
Duidelijke en simpel, hij erkent aansprakelijkheid,.
Online alles ingevuld. Mail terug "binnen 24 uur nemen we contact op" Dan volgt de grote stilte.
Pas na 8 dagen na melding wordt per email contact met mij opgenomen, een obligaat standaard mailtje.
Enkele simpele vragen over hoe de afhandeling verder zal verlopen worden ook hierna in het geheel niet beantwoord.
De geleverde service is zo ontzettend traag en slecht dat ik het zelf maar met de tegenpartij en reparateur heb geregeld.
Heb geen idee waar ik premie voor betaal als er werkelijk geen enkele dienstverlening is, op wat obligate en extreem trage en vage mailtjes na.
Kortom, verzekeruzelf is absolute afrader!
Wat een waardeloze club.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Mijn houding tegenover de autoverzekering van de ING is positief. Ik ben er nog niet zo heel lang verzekerd maar ben wel enorm tevreden. Ik heb pas een aanrijding gehad naa 20 jaar mijn rijbewijs. Ik heb toen meteen contact gezocht om te vragen hoe ik dit moest regelen. Ze hebben me dit erg goed uitgelegd waardoor het voor mij ook helder was. Alles is snel en goed afgehandeld. Wat een fijne verzekering!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Wat ik erg vreemd vind is dat ik op de website op een tarief van €20. Omdat ik het via internet toch altijd wat complex vind heb ik het geprobeerd telefonisch af te sluiten. Hierbij kwam ik op een bedrag van €25 uit voor mijn WA verzekering. Ik snap hier nog steeds niets van. De medewerkers konden hier ook geen duidelijke uitleg over geven.