Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.
Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 3 |
Ongelofelijk, Ik heb geprobeerd om mezelf te verzekeren bij InShared, maar dit is blijkbaar onmogelijk als je onder de 25 jaar bent. Ik vind dit echt belachelijk. Hoe moeten mensen die net hun rijbewijs hebben dan aan schadevrije jaren komen? Natuurlijk zijn er dwazen en stoere jongen, maar dat heb je ook boven de 25. Wat verwachten ze? Dat iedereen eerst wat schadevrije jaren opbouwt en dan na hun 25e bij InShared allemaal hun auto's gaan verzekeren?
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 6 |
Waarom ik ooit naar deze autoverzekering ben overgestapt is voor mij nog steeds een raadsel. Ik heb op 20januari een aanrijding gehad met een bromfiets, waarbij ik schuldig ben. Ik heb al vaak gebeld naar Ohra maar ik krijg geen enkele reactie over de stand van zaken. Mijn tegenpartij heeft zelfs nog een aantal keren geprobeerd te bellen, maar helaas hetzelfde resultaat. Zelfs na een terugbelverzoek word je niet terug gebeld...
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Zeer slechte schade afhandeling waardoor vervolgschade is ontstaan en nu de ANWB hun verantwoordelijkheid niet neemt door de vervolgschade welke ik anders niet zou hebben gehad te vergoeden.
Situatie schets:
Woensdag avond 7 augustus 2013 heb ik een hulpvraag gedaan bij de wegenwacht omdat mijn stuurbekrachtiging het niet meer deed, hierop is er een medewerker van de wegenwacht bij mij geweest en heeft geconstateerd dat de multiriem die de stuurbekrachteging en airco aandrijft los ligt. Hij heeft de riem onbeschadigd verwijderd en me gezegd morgen de riem er even terug op laten leggen. Mijn vraag was "kan ik dan gewoon met de auto rijden?" antwoord "Geen enkel probleem meneer". Mijn volgende vraag was "Ik moet ongeveer 15 kilometer rijden voordat ik bij de garage ben (eerst naar mijn werk omdat ik vroeg begin en dan naar de garage), kan dat?" antwoord wederom "Geen enkel probleem meneer"
Zo gezegd zo gedaan echter vlak voordat ik op mijn werk ben gaan er wat lampjes branden op het dashboard en bij het afzetten de de motor hoorde ik een "rammel". Wederom de wegenwacht gebeld en deze zijn naar mijn werk gekomen en hebben geconstateerd dat de "Krukaspoelie + trillingsdemper + overgebleven multiriem kapot zijn. Besloten is dat de auto naar mijn garage wordt weggesleept. Deze heeft de auto op de brug gezet en er is geconstateerd dat doordat de andere riem ook kapot is gegaan deze de ditributieriem ook dusdanig heeft beschadigd dat deze nu ook vervangen dient te worden. Door deze diagnose ben ik zelf gaan kijken in de garage en ook ik heb met eigen ogen geconstateerd dat de distributieriem inderdaad goed beschadigd is totalen reparatie €950.
Conclusie is dat de krukaspoelie kapot was waardoor de multi riemen kapot zijn gegaan, dit zou de normale reparatie voor mij zijn geweest (€475). Maar omdat mij het advies is gegeven dat ik "gewoon" door kon rijden met mijn auto is er ook schade veroorzaakt aan de distributieriem en nu moet ik deze ook vervangen(€475). Ik wil dan ook de extra schade van het vervangen van de distributieriem verhalen op de anwb / wegenwacht. Ik heb specifiek gevraagd of ik kon doorrijden met mijn auto of dat het beter was van niet, ik heb dus echt een verkeerd advies gehad!
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Netjes ingelicht bij schadeafhandelingen
Hoge premie, ondanks maximale (80%) korting.
Bij terugval na schade weer vrij snel op 80%.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Nette en adequate afhandeling.
Hanteert no blame no claim bij wetsbescherming fietser/voetganger
Premie aan de hoge kant
Komt al vrij snel op max. (80%) kortingsstaffel tov andere verzekeraars.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 3 |
Een verzekering van Rialto sluit je altijd af via een tussenpersoon of een andere verzekeraar, dat maakt het erg moeilijk om snel te handelen als er iets mis gaat.
Ik heb op 19 juli 2013 mijn auto verzekering bij Rialto via De Kilometerverzekering uit Bergen beëindigd en op 04 september 2013 was de verzekering nog steeds niet geroyeerd en had ik ook nog géén eindafrekening ontvangen.
Je bent als verzekeringsnemer in meerdere opzichten afhankelijk van deze waardeloze verzekeraar! Van het kastje naar de muur procedure:-(
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 6 |
Een kopie van de vrijwaring was voldoende toen ik mijn auto ging verkpoen. Het nadeel is echter dat de premie redelijk hoog is, dit komt mede omdat k nog jong ben, maar dit is natuurlijk niet alleen met SNS bank hoog. Bij de klantenservice krijg je snelle antwoorden. Een goede verzekeraar!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik vind de maandpremie nog best aan de prijs, maar ondanks dat wel een prima service. Heb 2 maanden geleden een aanrijding gehad met mijn mini. Ontzettend geschrokken, maar ben heel erg goed geholpen door de klantenservice. Dit was uitstekend en erg duidelijk. Ik ben later nog een keer gebeld door deze klantenservice met de vraag of alles goed gelopen is en of ik nog vragen! Wat een fijne service
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik ben ivm een hoge maandpremie van mijn vorige autoverzekering overgestapt naar een autoverzekering van de Nederlanden van Nu. Het afsluiten van deze verzekering was voor de klantenservice erg lastig. Dit ging namelijk gepaard met een flink aantal problemen. Uiteindelijk ging het gelukkig goed en heb ik flinke kortingen via mijn no-claim. Ik zit nu inmiddels een halfjaar en ben nu toch wel tevreden. Binnenkort stapt mijn vrouw met haar auto ook over.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Maandpremie is best duur, wel krijg je er goede service voor terug. Ik heb de laatste tijd veel problemen geahd met mijn auto (lekke band, auto wilt niet starten). Ik ben steeds goed en snel geholpen door de pechhulp. Het ging allemaal vrij simpel. Ik kan deze verzekering aanraden.