Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.
Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 5 |
na aankoop nieuwe auto heb ik verzekering opgezged ivm stukken slechtere polisvoorwaarden.
als dank voor mijn klandizie krijg ik de royementsverklaring niet te zine dan tegen kosten én ik moet 20 euro ploiskosten betalen over een premiebedrag van 85 euro
niet om een of nadre: dit is consumentenbedrog !
NOOIT meer Polis DIRECT !
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Toen ik een tijd geleden een autoverzekering afsloot bij ING, was deze zeker de goedkoopste. Maar na een jaar tijd hadden ze de premie flink verhoogd. Voor mij het moment om verzekeringen te vergelijken en dat heb ik ook gedaan. Ik ben uiteindelijk overgestapt naar een andere verzekering (goedkoper), maar ook daar steeg de premie na een jaar. Ik ben uiteindelijk weer terug overgestapt naar ING, omdat dit weer één van de voordeligste verzekeraars bleek te zijn.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik ben zeer tevreden over Zij Rijdt Beter. Een tijdje geleden adviseerde mijn lief mij om mijn autoverzekering eens te checken, of ik niet ergens anders voordeliger uit zou zijn of betere voorwaarden zou treffen. Samen zijn we een avond bezig geweest met het vergelijken van diverse autoverzekeringen, waarbij we ook Zij Rijdt Beter tegenkwamen. Ideaal dat ik, toen ik hier de all risk autoverzekering afsloot, gelijk via e-mail een bevestiging kreeg. Heb nog niets hoeven claimen (vrouwen rijden toch beter dan je denkt ;)) dus kan niks zeggen over de afhandeling van schademeldingen.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Het was weer eens zo ver: tijd om naar huis te gaan, eindelijk weekend en natuurlijk file. Thuis wachten een vrouw en twee jonge kids, dus gauw naar huis. Helaas duurde het langer dan gedacht... Bij een domme inhaalmanoeuvre op de snelweg klapte ik op een auto die net op de rem ging. Gelukkig dat ik via mijn bank een WA-autoverzekering heb afgesloten. Schade aan mijn auto werd helaas niet gedekt.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Helaas heb ik er mee te maken gehad: een laffe doorrijder. Ik werd aan de achterkant van mijn auto geraakt door een auto, maar deze reed vervolgens snel weg. Kenteken niet gezien, dus ik had geen poot om op te staan. De klantenservice vond ik goed, maar helaas vond Polis Direct uiteindelijk ook dat er te weinig ''bewijs'' was, dus zij hebben de schadezaak verloren. Er waren geen getuigen, dus de politie kwam ter plaatse. Ik ben teleurgesteld in de bemiddelingsopties en vind hier de maandpremie te hoog voor.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Tijdens een rit naar mijn werk klapte er binnen de bebouwde kom een auto op mij. Gelukkig konden we snel naar de kant en hebben we beide onze verzekering gebeld. De helpdesk was erg vriendelijk en begripvol. Het declareren van de schade ging met hulp erg gemakkelijk en ik werd snel geholpen. Dit verwacht ik ook wel van de verzekering, want de maandpremie is relatief gezien wat duurder dan andere autoverzekeraars. Dankzij de verzekering van ABN AMRO kon ik snel mijn weg weer vervolgen, omdat de schade snel gerepareerd kon worden bij een dichtsbijzijnde garage.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik ben meer dan tevreden over mijn all risk autoverzekering bij AllSecur. Ik kocht in april 2012 een Renault Twingo die ik bij AllSecur heb laten verzekeren. De maandpremie bij AllSecur is één van de laagste van alle verzekeraars en dat vind ik erg belangrijk.
Ik heb inmiddels een jaar schadevrij gereden en krijg sindsdien vijftien euro korting op mijn premie per maand. Hopelijk kan ik dit de komende jaren verder uitbouwen naar een hogere korting. Ik blijf zeker klant bij AllSecur, want ik ben gewoon erg tevreden over hun verzekering.
De klantenservice van AllSecur is goed. Ik moest wel wat lang wachten op een antwoord, maar het antwoord dat ik kreeg, was wel naar wens. Complimenten dus voor AllSecur en hun klantenservice.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
Slechtste schade afhandeling ooit!... Een incompetent bedrijf dat fout op fout stapelt. Alleen het overstappen gaat soepel. Als nieuwe klant wordt je dan ook hartelijk ontvangen. Maar als je schade krijgt wordt t anders!! Alle negatieve berichten hier kloppen allemaal, maar de 7 als beoordeling is dan ook VEEEEEL te hoog!...Gewoon weer terug naar Ditzo dus!...
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
NETPOLIS: Onpersoonlijk, slechte service, onbereikbaar.... zo kan ik nog wel even doorgaan. Even in het kort: Ik heb een verzekering voor mijn auto afgesloten, ik ben zeer goeder trouw en betaal dit met automatische incasso. Na verloop van tijd realiseerde ik mij ineens dat ik wel een heel hoog bedrag moest betalen. Wat blijkt? Volgens Netpolis had ik een tweede polis afgesloten! (Ja, zelfs op het zelfde kenteken....) Indien de service klopt, zou je als verzekeraar je klant bellen om dit na te gaan, want 2 verzekeringen op één kenteken is wat vreemd.... toch?? Maar nooit iets gehoord en Netpolis heeft van mij meer dan € 550,- (ten onrechte) ontvangen. Ik had dan toch ook minstens een polis op papier moeten ontvangen? Maar deze heb ik ook nooit gehad!! Ik wordt nu al ruim 4 maanden aan het lijntje gehouden. Ik zal nooit iemand beschuldigen maar dit zijn gewoon oplichters! Geen zaken meedoen, gewoon iets meer betalen bij een andere verzekeraar. Dat is mijn dringende advies. Ik stel Netpolis vanaf vandaag nog 10 dagen in de gelegenheid dit geschil op te lossen, anders ga ik naar de Nationale Ombudsman en ga ik zeker de Nederlandse media op de hoogte brengen en zorgen dat dit in een consumenten TV programma aan de orde komt. Gelukkig heb ik wat relaties in die richting en ken ik via verschillende Businessclubs wat advocaten die dit polisje wel even kunnen wassen! Overigens, op TV zijn ze al eerder genoemd.
Dus: HAAL ONMIDDELLIJK OOK UW VERZEKERINGEN WEG bij de firma NETPOLIS.... ze kunnen beter hun naam veranderen in NEPPOLIS! Onbeschoft bedrijf.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
vorige verzekering 75% no claim bij asr ook de max. korting aangeboden nu na ruim 3 maanden geen no claim wordt niet van de vorige verzekering overgenomen. Dit hadden ze direct kunnen checken ze innen wel eerst deze premie. Dus mensen pas op met deze verzekering.
Wij kregen een brief waar de honden geen brood van lusten.
Zie uitzending kassa d.d. 04/05 2013