Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.
Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Prima verzekering jaren lang goede ondersteuning
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
Totaal geen fan van deze partij als autoverzekeraar. In het buitenland autopech gehad, direct met Allsecur gebeld met de belofte dat alles in notime geregeld zou worden. Wat bleek?? De hulpdienst liet uren op zich wachten, sta je dan langs de weg. Zelf ook nog eens vervoer moeten regelen om terug te komen naar ons verblijf tientallen kilometers verderop. Onze eigen auto bleek uiteindelijk ook langer nodig te hebben om weer rijklaar te worden gemaakt. We hebben onze vakantie nog maar net niet laten verpesten door de onkunde van Allsecur om ook buiten Nederland goede service te leveren aan trouw betalende klanten. Als kers op de taart werd er ook nog een niet gespecificeerde rekening van honderden euros opgestuurd toen we weer thuis waren. Gelijk overgestapt naar een beter beoordeelde en goedkopere verzekeraar voor onze autoverzekering. Naderhand is het niet moeilijk om slechte ervaringen met deze autoverzekeraar te vinden op het internet. Helaas kom je daar pas achter zodra het te laat is, dus voortaan doe ik zeker meer onderzoek voordat ik geld overmaak voor een nieuwe verzekering.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 1 |
Het is bij Ditzo (blijkbaar) niet mogelijk om een nieuwe auto te verzekeren! De (volledig nieuwe, GEEN import) auto werd bij de dealer netjes geregistreerd en op naam gezet (bij de RDW), maar voordat het in de systemen van Ditzo bekend is, kan wel enkele dagen duren aldus een medewerker van de klantenservice, pas dan is het mogelijk om een verzekering af te sluiten. Verzekering dus maar bij een andere verzekeraar ondergebracht, want je mag (en wil) niet onverzekerd rondrijden. Ik heb een dag later nogmaals online gekeken bij Ditzo en nog steeds is de auto niet bekend in hun systeem.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Zelf (tegenwoordig onder de hippe naam NowGo) is niet gericht op klanten, maar op het vergaren van negatieve feedback. Klantenservice beweert binnen een uur een antwoord te geven, blijkbaar zit het 'bedrijf' in een andere tijdzonde. Een antwoord duurde slechts 35 uur! Een reden werd niet gegeven....
Eenzijdig zegde zij de verzekering op, ondanks betaalde premies. Antwoorden op vragen? Die komen niet. "we hebben het nagekeken", maar wat dan precies, dat weten ze zelf ook niet. "Betaalbewijzen moet u doormailen", helder, maar probeer eens het e-adres te vinden op hun site. Oeps!
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Had al jaren een all risk autoverzekering bij Aegon via een andere tussenpersoon waar ik heel tevreden over was. Werd opeens 'verkocht' aan Meeus. Geen probleem tot ik vroeg om mijn betaling over te zetten naar maandelijks i.p.v. jaarlijks en over te zetten naar WA+. Gebeld en het zou geregeld worden, maandelijks bedrag was in totaal ook lager. Kreeg vervolgens weer een jaarlijkse rekening voor all risk. Gebeld dat anders afgesproken was. Kreeg rekening. WA+, deze was heel veel duurder dan all risk. Ik vroeg om mijn verzekering dan maar te laten zoals dat was. Volgens Meeus was dat niet meer mogelijk, verzekering was opgezegd. Kreeg nog een ander, iets goedkoper aanbod, was laagste wat ze volgens hen konden bieden. Klacht ingediend. Kreeg nog een jaar verzekering voor afgesproken maandprijs voor oude verzekering, maar zit nu met veel duurdere verzekering met minder dekking. Kreeg enkele dagen geleden een 'advies' voor andere verzekering. Weer de duurste, online was het zelfs bij dezelfde verzekeraars goedkoper. Heb het nu helemaal genoeg van Meeus en ga zelf mijn verzekering regelen. Goedkoper en zonder alle ergernis en leugens.Hoop dat dit wel goed gaat lopen? Ik heb nog nooit zo'n onbetrouwbare, niet klantgerichte tussenpersoon meegemaakt.
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Goed behandeld door de behandelaar. En corect advies gekregen.dikke top.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Net na het ongeluk het noodnummer proberen te bellen, maar daar was niemand te bereiken. Tot zo ver de 24/7 service. Ik heb daar voor een klacht bij ze ingediend, maar ook niets meer van gehoord.
Je krijgt geen vaste medewerker aangewezen, dus we moesten het verhaal ook iedere keer opnieuw vertellen. Opeens waren er ook dingen toegevoegd die nooit verteld waren. Zoals dat ik opeens betrokken zou zijn geweest en letsel zou hebben, terwijl ik in de trein zat. Die fout mogen ze wat mij betreft niet maken.
Verder wordt je ook totaal niet goed geholpen en zegt iedere medewerker wat anders over wat je kan doen. De 'service' duurt wat mij betreft ook veel te lang met tien werkdagen. De verzekering van de tegenpartij heeft ons meer geholpen dan Achmea.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
Ik heb geen goeie ervaringen met Netpolis, met name omdat Netpolis telefonisch niet bereikbaar is.
OP email's wordt heel weinig toelichting gegeven , zelfs verzoeken in de mail om gebeld te worden, worden niet gehonoreerd.
Daarnaast is Netpolis niet transparant omtrent hun bonus-malus regelingen.
Ik heb met 1 schade, 7 of 8 treden moet inleveren.
Hierdoor ondervind ik enorm veel hinder bij andere verzekeraars. Je wordt praktisch beperkt in je toekomstige vrijheid wat betreft verzekeraar als je éénmaal bij Netpolis bent.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 10 |
Bij een total loss schade binnen 14 dagen de nieuwwaarde uitbetaald gekregen
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
Voor de prijsklasse waarin de autoverzekering van Allsecur ligt ben ik best wel teleurgesteld in de nadelige voorwaarden die ze aanbieden. Zo moest ik zelf ineens ontdekken dat mijn schadevrije jaren waren teruggeschroefd en dat ik als gevolg daarvan ook ineens aan een premieverhoging van bijna 50% moest gaan geloven (Allsecur is om te beginnen bij lange na al niet de goedkoopste). Een waarschuwing of simpel berichtje kon er niet vanaf.
Ik heb Allsecur direct opgezegd omdat ik niet akkoord ging met de nieuwe premie die ik moest betalen, en waarom zou ik, als de premie lager kan en de voorwaarden een stuk beter?