Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.
Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Zit al jaren bij Inshared door de lage premie die ze rekenen in combinatie met de prima voorwaarden en service. Een ruime dekking, behalve voor aansprakelijkheid, heb ik met WA niet nodig, een vervangende auto en goede hulpverlening juist weer wel. Dat zit bij Inshared wel goed! En ook geen premieverhoging na schade, iets waar andere autoverzekeraars juist extreem streng in zijn. Kortom, ik heb nog nooit reden gehad om over mijn WA autoverzekering van Inshared te klagen.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Autoverzekering AON opgezegd met inachtneming van de opzegtermijn. Door AON schriftelijk bevestigd. Toch blijven ze premie incasseren. Schriftelijke belofte van restitutie wordt niet nagekomen. Toen zelf maar de onverschuldigde, maar toch geīncasseerde premie verrekend met de premie van de resterende verzekeringen. Nu word ik lastig gevallen met aanmaningen. Mailen en bellen helpt niet. Emails worden niet beantwoord en aan de telefoon krijg je slechts te horen 'sorry, onze administratie is een chaos geworden'.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
Bij de afhandeling van de overstap gaat van alles mis.
Bellen helpt niet, Medewerkers zijn niet capabel en gemachtigd beslissingen te nemen.
Iemand die dat wel mag had terug moeten bellen maar doet dat niet.
Krijg als antwoord opeens een nota die helemaal nergens meer op slaat
Vul de tevredenheidsonderzoek netjes in en geef hierbij mijn klacht aan.
Laatste vraag, wenst U dat er contact wordt opgenomen ?
Antwoord ja, geen belletje of wat dan ook.
Wat is dit voor een Club ?
Heb er nu eigenlijk mijn buik al vol van.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Via via heb ik moeten belanden bij de all risk autoverzekering van Ditzo. Independer neemt de verzekeringen van deze - al jaren hooggewaardeerde - verzekeraar niet mee in zijn vergelijkingen. Als vergelijker van autoverzekeringen kan ik dat overzicht van ze ook niet meer serieus nemen, ook vooral door mijn goede ervaringen met Ditzo en het feit dat ik o.a. de autoverzekering zonder twijfelen zou aanraden (ik heb na mijn auto ook mijn inboedel en rechtsbijstand verzekerd bij Ditzo). Ik kon de verzekeringen altijd snel regelen, zelf voor het eigen risico kiezen en een geïnformeerd besluit nemen met behulp van de duidelijke informatie die Ditzo biedt. Ditzo behoorde tot de eerste echte online verzekeraars. Ik vind het een enorm voordeel om letterlijk alles via het internet te kunnen regelen. Daarnaast hebben ze in de afgelopen 10 jaar meerdere malen de prijs gewonnen voor meest klantvriendelijke verzekeraar, dan weet je al dat je niet echt mis kan gaan met Ditzo als verzekeraar. Dat Independer een verzekeraar van zo'n kaliber uit de vergelijkingen weert laat maar weer zien waar de werkelijke belangen liggen van sommige organisaties die zichzelf wegzetten als "puur onafhankelijk".
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 6 |
- Maandprijs is amper voldoende. Best hoog zelfs, als je kijkt naar wat je er voor krijgt.
- Klantenservice is slecht bereikbaar, reactie duurt schandalig lang.
- Heb je een medewerker aan de telefoon, blijkt deze ook nog onvriendelijk én onbekwaam. Wat moet je dan nog?
- Beloftes worden gemakkelijk gemaakt, maar niet / moeilijk nagekomen, zoals bevestigingen via e-mail.
- Er worden zogenaamd gratis diensten aangeboden (pechhulp e.d.), Meeus is echter zo slim om deze kosten via een omweg alsnog in rekening te brengen.
Zoals je ziet gaat er bij Meeus niet slechts 1 belletje rinkelen. Helemaal niets is op orde bij deze verzekeraar. Overstappen naar de autoverzekering van Interpolis was daardoor ook een van de beste beslissingen die ik ooit heb gemaakt. Omdat Meeus dusdanig onduidelijk en onbedreven was tijdens mijn overstap, onder meer in het doorgeven van mijn schadevrije jaren, en zo het geduld van zowel mij als Interpolis snel afbrokkelde, heeft mijn nieuwe autoverzekeraar het op zichzelf genomen om contact te zoeken met de onvriendelijke en onbekwame klantenservice die Meeus rijk is. Dát is nou service waar Meeus nog veel van kan leren.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Vorig jaar auto pech in buitenland. Via de verzekering kregen we toestemming om onze auto te laten repareren In italie. Ondanks het hoog seizoen kregen we binnen 48 uur een huur auto. We werden super goed voorgelicht geholpen en te woord gestaan. Ook door de nood hulp voor de huur auto. Echt super. 2 weken lang in de vakantie vervangend vervoer. Alle kosten vergoed. En zonder pardon. Ze wilde zelfs mijn telefoon kosten nog vergoeden maar daar heb ik nee tegen gezegd ze hadden al zoveel voor ons gedaan.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
ik ben heel erg blij met de OHRA auto verzekering. De mensen van de klanten service zijn heel netjes en ze praten heel netjes.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
Goede ervaringen ook met de klanten dienst die erg flexibel is en goed meedenkt.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Klantenservice alleen via email.
De mail wordt niet/laat beantwoord en telkens door nieuwe medewerkers die verschillende en tegenstrijdige antwoorden geven die later niet correct blijken te zijn. Echt een verschrikkelijk moeizaam contact.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Prima service nav ern ongeval met medewerker aan tel