Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.
Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Bij het veranderen van verzekeraar weigert Meeus mijn schadevrije jaren vrij te geven. Ze proberen het wel en geven per mail aan dat het gebeurd is maar dat blijkt dan achteraf loze beloften. Denk dus goed na over deze verzekering. Afsluiten is een eitje, maar de aftersales zijn gewoon heel beroerd. gelukkig helpt mijn nieuwe verzekeraar door zelf contact met meeus te zoeken. Zij geloven ook niet dat het allemaal zo lang moet duren.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Heel tevreden over Inshared. Ze bieden echt een online autoverzekering aan. Contact via e-mail verloopt heel soepel, er wordt binnen korte tijd gereageerd met een volledig antwoord.
Schade etc kan verder gewoon via Inshared.nl opgegeven worden. Hier ben ik ook goed over te spreken geweest toen ik zelf schade aan mijn auto had. Ik ben niet zo'n fan van telefonisch contact met verzekeraars omdat je dan gehaast wordt. Er is geen bellen aan te pas gekomen. Helemaal super dus!
Uitbetalen ook geen probleem. Mijn ervaring met Inshared is tot nu toe uitstekend.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Autoverzekering afgesloten via Promovendum (hoort bij National Acacdemic.) Veel fouten bij opmaak en wijzigingen. Voor de rest wel snel hersteld. Schadevrije jaren werden niet via roydata aan hunzelf toegewezen moest hier 2x voor bellen. Ook bij beeindigen van de polis ging dit weer fout.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Ze zeggen dat ze al je vragen willen beantwoorden, maar doen het heel vaak gewoon niet. Als de vragen wat te lastig worden, dan reageren ze er gewoon niet op. Ze raken vertrouwelijke stukken kwijt en als je ze er op aanspreekt geven ze niet thuis.
Bij de eerste de beste mogelijkheid dan ben ik daar weg als klant.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Wat is dat toch waardeloos...... Bel je de klantenservice op om te vragen waarom er nog steeds maandelijks een premie wordt afgeschreven, terwijl ik keurig mijn verzekering heb opgezegd......krijg je als antwoord dat er alleen telefonisch geholpen kan worden als het om een zorgverzekering gaat!
Ik heb het bedrag gelukkig op tijd gestorneerd en de automatische incasso geblokkeerd! Niet mijn fout dus, ik heb de verzekering opgezegd, maar als ik even wil uitleggen waarom ze geen geld meer kunnen afschrijven moet ik dat omslachtig per email doen.... Hema, zorg ervoor dat jullie álle klanten die verzekeringen bij jullie afsluiten telefonisch kunt helpen (ook al is een product online afgesloten)!
Ik vind, als er zich problemen voordoen of als iemand een klacht heeft, het wél zo netjes dat je iemand persoonlijk te woord staat....voor mij géén Hema-verzekeringen meer in de toekomst.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 4 |
De premie van AON is niet laag, maar goed, ik verwacht dan ook een goede service. Helaas. Als blijkt dat ik teveel premie heb betaald, krijg ik i.p.v. restitutie van teveel betaalde premie, een aanmaning dat ik de premie niet betaald zou hebben. Na 2 telefoontjes ben ik nog steeds niets wijzer en wacht ik al bijna 2 maanden op mijn geld. Er wordt zelfs niet op schriftelijke klachten gereageerd. De afhandeling aan de telefoon is zelfs ronduit klantonvriendelijk. Hoe krijg ik ooit nog mijn geld terug?
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 1 |
Bij Inshared val je bij 1 schade altijd terug naar 10 schadevrije jaren als je er reeds meer dan 15 hebt opgebouwd. Dit is het gevolg van wijziging van de polisvoorwaarden in december 2014.
Heel zuur als iemand een trekhaak in je auto rijdt en geen briefje achterlaat en je op dat moment bijv. 20 schadevrije jaren hebt opgebouwd. Dan moet je zelf al het eigen risico betalen en krijg je dus als bonus nog eens 10 schadevrije jaren aftrek.
Ter vergelijk: t/m november 2014 viel je maar 3 schadevrije jaren terug bij Inshared.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
prima ervaringen mee, goede service en scherpe maandpremie.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Gemakkelijke manier van afsluiten en opzeggen via de website.
Geen papieren gedoe. Nooit iets zoek.
Snelle schadeafhandeling
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Inshared heeft het voor mij altijd goed gedaan. Voor iedereen hebben ze wel een passende autoverzekering, zowel voor WA, beperkt casco als all risk. Binnen beperkt casco is er keuze uit 2 verschillende dekkingen, waarvan er 1 een standaard beperkt casco is en de 2e tussen beperkt casco en all risk zit. Ik had zelf de tussenliggende dekking tot mijn auto te oud werd om hem nog langer zo te verzekeren. Sindsdien heb ik mijn verzekering eenvoudig over kunnen zetten naar WA. Ook met de aanvullende dekking voor 24/7 pechhulp heb ik goede ervaringen. Voor de premie die ik betaal vind ik de producten van Inshared absoluut boven verwachting.