Scoort gemiddeld een 6.7

Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)


Maandpremie: |
6
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
7
![]() |
Voorwaarden: |
7
![]() |
Mijn ervaring met de autoverzekering van de unive is positief. Na een kleine aanrijding ben ik gelijk aan de gang gegaan om de schade te laten repareren. De papieren ingevuld en naar de unive opgestuurd, diezelfde week nog bericht dat ik de schade bij de garage kon laten oplappen. Vervolgens de rekening direct doorgegeven aan de verzekeraar en een paar dagen later had ik het alweer ontvangen. In korte tijd waren mijn auto en bankrekening weer in hun oude staat en dat waardeerde ik ten zeerste omdat ik de periode tussen voorschieten en uitbetaling niet te lang wilde overbruggen.


Maandpremie: |
9
![]() |
Eigen risico: |
9
![]() |
Dekking: |
9
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
9
![]() |
Probeer al 3 dagen een antwoord te krijgen op de simpele vraag of een vervangende auto na schade onder de dekking valt.
Als je niet binnen 24 uur kunt antwoorden heb je of te weinig of incompetent personeel.
Ook de pechulp kon geen uitsluitsel geven omdat de aangeleverde gegevens niet up to date waren. Geeft geen prettig gevoel als je ze echt dringend nodig hebt.


Maandpremie: |
7
![]() |
Eigen risico: |
6
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
7
![]() |
Voorwaarden: |
7
![]() |
Het enige minpunt aan de volledige autoverzekering van Ditzo.nl is dat er een eigen risico betaald moet worden als je kiest voor een eigen schadeherstelbedrijf.
Ik heb een kennis met een eigen garage waar ik zonder overwegen mijn auto naartoe heb gebracht om schade te repareren. Achteraf kreeg ik dus een rekening van 150 euro van Ditzo.nl omdat zijn garage niet aangesloten was op de verzekering.
Ik zie wel in dat het mijn eigen schuld was en maak er verder ook geen woorden aan vuil. Als ik even naar de voorwaarden had gekeken dan was mij alles bekend geweest.
Verder gezien heeft Ditzo.nl nooit teleurgesteld. De schade is gewoon vergoed zonder terugval in schadevrije jaren. Verder is ook de premie goed te aanvaarden en biedt de website veel hulp. Toen ik de overstap maakte hebben ze ook mijn oude autoverzekering opgezegd en de rest geregeld.


Maandpremie: |
8
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
7
![]() |
Voorwaarden: |
7
![]() |
Ohra behandelt klanten netjes. Qua verhouding in kwaliteit en prijs heeft Ohra ook prijzen gewonnen. Dat is ook de reden dat ik overgestapt ben van een andere autoverzekering (FBTO).
Beiden zijn prima online autoverzekeraars. Ohra is wel aan de goedkopere kant en doet het op andere gebieden net zo goed.


Maandpremie: |
4
![]() |
Eigen risico: |
3
![]() |
Dekking: |
2
![]() |
Klantenservice: |
2
![]() |
Voorwaarden: |
2
![]() |
Onna onna neemt haar motto "de autoverzekering volgens vrouwen" wel heel letterlijk want kerels hebben bar weinig aan dat gehaakte valnet van een autoverzekering van ze.
- gaat tot het uiterste om niet uit te betalen
- direct iemand aan de lijn? pure onzin
- klantenservice is om te beginnen al ver onder de maat
- dekking word slechter en slechter hoe verder je jezelf verdiept in de voorwaarden
- lijkt alleen vrouwen als klant te willen want voor mannen doen ze geen moeite
- schade aan de auto door iemand anders en jij word benadeeld door de verzekeraar


Maandpremie: |
7
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
8
![]() |
Voorwaarden: |
7
![]() |
Zeer prima product. Er zijn wel beperkingen van toepassing op het eigen risico wanneer er schade gerepareerd moet worden, dit is echter van kleine invloed voor de meeste autorijders. Ditzo licht goed voor wanneer nodig en komt afspraken na zonder dat je er zelf achteraan hoeft te gaan. Wat mij betreft een aanrader, ook voor die 2 euro extra premie per maand.


Maandpremie: |
6
![]() |
Eigen risico: |
6
![]() |
Dekking: |
6
![]() |
Klantenservice: |
1
![]() |
Voorwaarden: |
1
![]() |
Mijn ervaring met de autoverzekering van Zelf.nl is niet bepaald positief. Ze houden zich zelf niet aan de voorwaarden waardoor jij flink extra kan betalen door een grotere terugval in schadevrije jaren dan in principe wordt uitgelegd. Door een klein incident werden 10 jaren van mijn schadevrije jaren afgehaald en dachten ze bijna 150 euro per jaar meer aan me te gaan verdienen door een premieverhoging. Niet dus, ik ben weg bij deze oplichters!


Maandpremie: |
5
![]() |
Eigen risico: |
6
![]() |
Dekking: |
4
![]() |
Klantenservice: |
4
![]() |
Voorwaarden: |
5
![]() |
zij rijdt beter is een zooitje ongeregeld. in mijn 28 jaar als autorijder heb ik niet eerder zo een slechte autoverzekeraar meegemaakt.


Maandpremie: |
8
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
7
![]() |
Klantenservice: |
9
![]() |
Voorwaarden: |
8
![]() |
Voor mij komt het als een flinke verrassing om te zien dat de autoverzekering van Ditzo als minder wordt beoordeeld dan de autoverzekeringen van Ohra, Anwb en zelfs de Hema en het Kruidvat.
Bij mijn vorige auto maakte ik altijd gebruik van de wa-verzekering van Ditzo. Inmiddels heb ik een nieuwe auto met all risk, eveneens bij Ditzo. In al die jaren heb ik over geen van beide producten een klacht gehad. Voor Ditzo's customerservice kan ik precies hetzelfde zeggen; altijd duidelijk, niet constant doorsturen, altijd vriendelijk.


Maandpremie: |
7
![]() |
Eigen risico: |
7
![]() |
Dekking: |
5
![]() |
Klantenservice: |
5
![]() |
Voorwaarden: |
5
![]() |
Voor mensen die denken dat Inshared nou echt de beste autoverzekeraar is, heb ik slecht nieuws. Inshared weet je in het begin aan te trekken door je een lage premie te laten betalen. Wat ze daarbij niet melden is dat de premie jaarlijks hoger zal worden zonder dat de verzekeraar daar een reden voor opgeeft (schadevrije jaren of niet). Ik heb zelf gebruikgemaakt van deze autoverzekering en ken ook anderen die schade hebben gereden met de dekking van Inshared. Dan blijkt al snel dat deze verzekeraar zo goedkoop is omdat het een onvriendelijke en minder dan behulpzame klantenservice heeft – als je deze in eerste instantie ook maar weet te bereiken.
Vrijwel iedereen die ik ken en die ervaring heeft met de klantenservice van deze zogenaamde beste autoverzekeraar, heeft daar wel een of meerdere klachten over. Daarnaast niet te vergeten dat de premie in geen enkel geval ooit werd verlaagd, maar juist altijd werd verhoogd. Veel mensen zijn ondertussen al overgestapt naar een andere autoverzekeraar en zijn daardoor een lagere premie gaan betalen. Nou is het natuurlijk afwachten of die niet dezelfde praktijken gaan gebruiken als Inshared. Het gras ziet er aan de overkant een stuk groener uit in ieder geval!