Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.
Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
Ze hebben sinds het begin van het contract de royementsverklaring van de vorige verzekering niet meegenomen. Gevolg een veel te hoge premie!
Omdat ze ontzettend slecht bereikbaar zijn en niet reageren op mailtjes blijft dit een probleem.
Mijn volgende stap zal de rechtsbijstandverzekering (bij Interpolis) zijn. Die reageren tenminste.
De Autoweek verzekering is echt een afrader dit in tegenstelling tot het blad.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Een maandpremie en eigen risico waar je van kunt dromen.
golf 5 Turijn - 2006 SDI diesel.
Ik ben 21 jaar en maakte grootste fout van mijn leven.
Namelijk overstappen van independer naar netpolis.
Mijn independer was 121 euro per maand 400 eigen risico assurantie kosten bij inbegrepen en eenmalig poliskosten.
Bij netpolis was de voorwaarden:
all risk verzekerd 104 per maand en 200 eigen risico.
Bij de offerte stond er onderaan aangegeven exclusief eenmalige poliskosten, 21% assurantiekosten en incasso.
éénmalig kosten vond ik wel acceptabel maar toen ik de offerte eenmaal via de post zwart op wit ontving bleek de kosten niet eenmalig te zijn maar maandelijks waardoor ik opeens 138 euro per maand moest betalen en eenmalig 218 euro.
Hierbij wil ik iedereen adviseren om geen verzekering af te sluiten via netpolis. Het zijn stelletje oplichters, geen medewerkers telefonisch bereikbaar alleen antwoord apparaat (met absurd hoge telefoonkosten ) die bij elke keuze menu vertelt dat je via website kan vinden. ookal heb je problemen met je auto of heb je schade opgelopen. je kan ze niet bereiken.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
premie voor Zekur Auto Extra (WA+ Casco) is in combinatie met eigen risico laag. Alleen nu mijn auto is gestolen duurt het erg lang voordat de claim in behandeling word genomen. Wachttermijn is 30 dagen en wij zijn nu inmiddels ruim 40 dagen verder en nog steeds geen uitsluitsel. auto gestolen op 19 juli 2014 en gemeld bij Zekur. En als de kentekendelen en sleutels zijn ontvangen door de verzekeraar kan het nog 30 dagen duren voordat het geld daadwerkelijk wordt overgemaakt. Dat is 3 maanden nadat de auto is gestolen!!! Ze zijn wel vlot met incasseren van de premie maar wanneer het om claim gaat dan is er geen haast bij. Misschien hopen ze dat mijn auto ergens opduikt zodat zij niet hoeven uit te keren. Heb al 2 mailtjes gestuurd voor de status maar ook hierin hebben ze geen haast. Nee voor mij geen Zekur meer hierna.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Het is een Allianz van ploerten en oplichters die in het verleden Royal Nederland hebben overgenomen. Ik ben tot 2 x opgelicht met een autoschade door dit tuig.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
verzekering op tijd opgezegd, via de mail en via mijn eigen pagina van inshared. Toch heeft inshared geen tijdige opzegging ontvangen en proberen ze nog een maand premie te innen.
Ik heb gelukkig genoeg bewijs bewaard van mijn opzegging en dus verwacht ik een creditnota. Mijn herhaaldelijk verzoek mij te bellen wordt simpel genegeerd...
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Zeer slechte klantenservice. Ze willen je niet helpen en reageren zelden op berichten. Ik heb nog geen ongeluk gehad maar mocht er iets gebeuren dan ben ik bang dat dit een lang lopende kwestie wordt
Maandpremie: | 10 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 6 |
Na bijna een maand is de schade van een eenzijdig ongeval in het buitenland nog steeds niet geregeld, communicatie hierover is bijna nihil. De klantenservice is weliswaar vriendelijk, maar meer dan alleen maar standaard antwoorden (ja meneer, dat duurt nu eenmaal) krijg ik er niet uit.
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
Zeer slechte verzekering maatschappij. Slecht afhandelen van schade en zeer traag. Toch relatief duur bij verborgen kosten.
Af te raden.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
ik heb 1 februari een auto gekocht. op 16 februari word mijn auto gestolen waar ik niet de enige van bent in de beurt. ik heb de auto bij en garage gekocht en de oude auto ingeruild met factuur . na diefstal heb ik alles gewoon op gestuurd janssen van centraal beheer zegt gewoon de oude auto is niet bij de garage ingeruild en je wilt meer geld dus je word uit de verzekering gegooid en het interesseer mij niks wat je doet al ga je van mijn apart naar rechtsbijstand waar ik je er daar ook uit gooi of naar radar . ik heb zelf het rdw gebeld en de facturen gecontroleerd . janssen van centraal beheer heeft zelf naar de garage gebeld en alles klopt met de factuur .alles het te moeilijk word dan late ze je barsten . als je ze nodig hebt waar je zelf niks aan kan doen daar hebben janssen maling aan het is te triest voor worden laan ze normaal de werk doen dan word het wat makkelijker
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
Wat een slechte maatschappij, klantenservice betekent service voor klanten, nou daar hebben ze bij Ditzo nog nooit van gehoord. Slecht bereikbaar, je word niet teruggebeld, wat moet dat geven als je schade hebt ? Lange wachttijden en ga zo maar door. Bij Ditzo willen ze geen klanten anders kan ik hun manier van werken niet verklaren.