Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.
Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
-contact via tussenpersoon
-premie is absurd hoog
-na aanschaf nieuwe auto werd deze pas na anderhalve maand bij rdw aangemeld (na diverse telefoontjes en bezoeken aan contactpersoon) waardoor ik een aanmaning kreeg wegens onverzekerd rijden.
-na overgestapt te zijn op andere verzekering beweert rialto geen overstapkaart te hebben ontvangen en blijft premie afschrijven
-deze verzekeraar kan alles flikken omdat je afhankelijk van ze bent.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
Bij netpolis is telefonisch contact niet mogelijk. Vragen via de email verwijzen terug naar de website. Opzeggen via de email wordt niet geaccepteerd. Online opzeggen werkt niet want er verschijnt een datum in 2015 terwijl ik per direct mag opzeggen.
Dan kun je alleen nog maar schriftelijk opzeggen waarbij het vervolgens wel 4 weken na ontvangst kan duren voordat het doorgevoerd is.
Uitermate klantonvriendelijk bedrijf!!
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Via mail heb ik wel een bevestiging dat vrijwaringsbewijs door NETPOLIS is ontvangen.In bevestiging mail vermelding van hen "Uw opzegging is door ons ontvangen U ontvangt hiervan binnenkort de schriftelijke bevestiging. Dit duurt 3 - 4 weken".Dat antwoord rept over bevestiging door hen ontvangen vrijwaringsbewijs (terwijl hun mail aan mij dat al bevestigt)
Niks over afhandeling verzekering....punt is dat ik nu in nieuw elders afgesloten verzekering geen B/M in ROYDATA heb door niet handelen van netpolis (+ al betaalde geld van komende maanden niet terug heb van netpolis)
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Twee maanden geleden heb ik mijn autoverzekering omgezet naar een nieuwe verzekering bij FBTO. Het afsluiten van een nieuwe verzekering was
goedkoper dan het verlengen van mijn huidige verzekering. Ik heb FBTO gebeld en ze hebben me gezegd mijn schadevrije jaren in de Roy-database weg te schrijven.
Vervolgens zouden ze deze jaren gebruiken om mijn nieuwe verzekering mee af te sluiten. Nu krijg ik een mail van FBTO dat mijn schadevrije jaren op 0 zijn gezet. De vorige verzekeraar (FBTO zelf voor dezelfde auto)
heeft ze niet weggeschreven in de Roy database.
De Rabo is deze week in het nieuws betiteld als ene criminele organisatie. FBTO is dit in mijn ogen ook.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Administratief is het één grote ramp bij Ditzo. Zonder enige aankondiging zette Ditzo de schadevrije jaren op nul met een flinke premieverhoging als resultaat. Het heeft maanden geduurd voor dit eindelijk was opgelost. Gelukkig heb ik nooit schade gehad tijdens de verzekeringsperiode maar ik vrees het allerergste. En....bij de zorgverzekering is het al niet anders. Ook de website rammelt aan alle kanten. Ook weer bij het opzeggen vanavond. Ik ben helemaal klaar met Ditzo.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
hierbij wil ik mijn klacht melden,
ik was een korte tijd verzekerd bij de ANWB de premie zou automatisch van mijn rekening worden afgeschreven zo gezegd zo gedaan. Op een dag kreeg ik een brief van de rdw dat mijn auto niet verzekerd was ik kreeg het spaans benauwd gelijk gebeld met de rdw zeiden dat ik een boete riskeer van 390 E en ja hoor die kreeg ik ook. Gebeld met de ANWB het antwoord was ja mevrouw u heeft brieven en emails ontvangen waarin staat dat u verzekering is opgezegd vanwege wandbetaling. Ik zei mevrouw als het zo was dat jullie niet konden incasseren waarom ben ik niet gebeld of waarom heeft ANWB niet een brief gestuurd? Ja dat hebben wij gedaan nou het was dus hun woord tegen die van mij. Het gekke ervan is dat mijn partner ook verzekerd is bij ANWB en hij krijgt altijd post van hun maar ik heb in de 5 maanden geen brief van ze ontvangen. Dus mensen 1 advies ga NIET MET DE ANWB IN ZEE ze zijn leugenaars en troggen geld van je af!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
In 2011 een autoverzekering afgesloten bij Ditzo omdat de polisvoorwaarden erg goed waren (beste dekking/prijs etc). Een jaar later werden de voorwaarden aangepast en was het ineens een stuk minder aantrekkelijk. Toch gebleven (omdat ze nu ook niet veel slechter of beter zijn als andere verzekeraars). Per december 2012 heeft er weer een aanpassing plaatsgevonden mbt service en kan ik mijn polis om de een of andere vage reden online niet meer inzien of aanpassen ("naar een andere omgeving verplaatst"!!!!?...het is 2014 mensen!!! Juist tijd om de web op te gaan niet andersom!!!!). Er moet nu gebeld worden om iets te regelen terwijl het voorheen erg klantvriendelijk en makkelijk was de zaken online te regelen. Voor mij in ieder geval genoeg redenen ondertussen om opzoek te gaan naar een andere verzekeraar...ik heb geen zin om te wachten op de volgende klant-onvriendelijke aanpassing.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 5 |
Zeer slechte bereikbaarheid. Autoweek verzekeringen.
Bovendien tal van onduidelijkheden,tel.nrs. niet meet bereikbaar
en inloggen op mijn verzekerig lukt niet meer ,ook niet met nieuw wachtwoord en gebruikersnaam. die ik per e-mail kreeg.
Zelfs de server van dewebsite klantenservice wordt niet op het net gevonden
Ik zeg m.i.v. heden mijn auto verzekering uiteraard op !!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 7 |
Krijg nu info dat ik niet meer kan switchen tussen WA en Allrisk !!!! aUTOWEEK MAAKT HIER JUIST RECLAME MEE !!!
het moet toch niet gekker worden !!!als dat zo blijft ga ik dit in de publiciteit brengen-.IOvergang naar NN inderdaad WAARDELOOS
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
Autoweek is overgegaan van de verzekeraar ASR naar NN per 1.1.2014. Deze overgang zou samengaan met een verbetering van de voorwaarden. Zo zou o.a. bij NN ook pech langs de weg gedekt zijn. Bij schriftelijke navraag blijkt dit in eerste instantie echter helemaal niet zo te zijn!!! Ik moet nu ergens in de kleine lettertjes verder zoeken en bellen om te weten of deze schriftelijke mededeling van verbeterde voorwaarden wel of niet juist is en dat terwijl ik mijn pechhulp inmiddels heb opgezegd om niet dubbel verzekerd te zijn.
Verder klopt de premie en de dekking niet na de overgang ten opzichte van mijn oude polis.
Ook de telefoonnummer van Autoweek is veranderd terwijl de oude nog steeds op website staat. (niet meer gratis ).