Scoort gemiddeld een 6.7 (205 reviews) en kost € 19,92 p/m.
Vergelijk autoverzekeringen
Handige links:
Autoverzekering ervaringen (205)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik had problemen met schade met mijn auto. Ik heb toen direct contact opgenomen met Centraal Beheer Achmea. Ik ben erg vriendelijk te woord gestaan en ben snel geholpen.
Later heb ik de klantenservice gebeld met de vraag over de groene kaart, wanneer wij deze mochten ontvangen. Dit in verband met onze vakantie die eraan kwam.
Ik kreeg te horen dat deze waarschijnlijk de volgende dag beschikbaar zou zijn, als dit niet zo is, mocht ik hem uitprinten. Ik wist dit niet eens, maar wel erg fijn. Deze mevrouw was super vriendelijk en heeft me vanaf het begin geholpen en wenste me zelfs nog fijne vakantie.
Chapeau Centraal Beheer Achmea! Top!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik heb in december 2012 autoschade veroorzaakt in Zwitserland en heb dit digitaal gemeld. Enkele weken later heeft de tegenpartij zijn schade ingediend bij ZEKUR. Er is hier geen ontvangst bevestiging van gekomen.
Ik ben in april gebeld door de tegenpartij en die dreigde met een rechtzaak. Toen ik online keek stond er nog steeds "Schade in behandeling". Als ik ze bel, werkt het keuze menu niet en de telefoonverbinding wordt verbroken.... Ik heb uiteindelijk maar gemaild, sowieso al belachelijk dat je dan maar moet mailen omdat je anders geen contact krijgt met het bedrijf, maargoed. Ik heb enkele dagen erna een antwoord gekregen dat de schadebehandeling is overgedragen aan X in Zwitserland. Als ZEKUR nu gewoon een ontvangstbevestiging had gestuurd en geïnformeerd had wie de zaak in behandeling had, was deze niet zo'n fijne ontmoeting niet nodig geweest. In september van 2013 was er nog steeds geen melding dat de zaak is afgewikkeld. Dan ben je 8 maanden verder... Ik vraag me af wat je hier aan hebt als autoverzekering.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik ben erg kort klant geweest bij Aon, omdat ik erachter kwam dat je bij 30 jaar pas je maximale korting kan krijgen. Ik heb hierom ook gelijk opgezegd, ik vind dit echt nergens over gaan.
Zelfs bij ruitvervanging ben je al een schadevrij kwijt, terwijl je hier helemaal niets aan kan doen! Maar wel een schadevrij jaar kwijt, hoe moet je dan ooit aan 30 jaar schadevrije jaren komen?
ook met overstappen ben ik een aantal schadevrije jaren kwijt geraakt, dus bij Aon je auto laten verzekeringen is naar mijn idee niet zo heel slim, tenzij je graag veel geld betaald voor je autoverzekering. Andere verzekeringen hanteren 16 jaar als maximaal aantal schadevrije jaren.
Ik ben niet weg van Aon.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik heb een tijdje Route Mobiel al verzekeraar gehad van mijn auto. Ik heb 2 keer schade gehad,en beide keren was de tegenpartij schuldig.
Dit is via Route Mobiel aan mij uitbetaald en verhaald door Route Mobiel bij anderen. Toen ik er voor koos om bij een andere verzekeraar mezelf aan te sluiten werd ik geweigerd. Ik heb toen CIS gevraagd om inzage te doen. Het bleek dat Route Mobiel een opmerking in het CIS heeft gedaan, onterecht van de 2 schades, een erg vreemde zaak.
Zouden ze dit express hebben gedaan zodat je je niet meer bij andere kan verzekeren? En terug moet naar Route Mobiel? Vreemde gang van zaken naar mijn idee. Helaas ben ik op dit moment nog steeds niet weg bij Route Mobiel, omdat ik geen idee heb, wat ik nu moet doen...
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
Deze verzekering is goedkoop, maar wacht maar totdat je iets nodig hebt. Dan is het niet goedkoop meer maar duurkoop.
Ik heb een paar maanden terug een schade gemeld, waarbij de tegenpartij schuldig was. Ik heb hierna meerdere brieven gekregen over kosten die ik zelf moet betalen. namelijk 25% van de leenauto, een eigen risico wat ik 2!!! maanden ervoor heb laten afhalen, omdat ik uit mijn risicoleeftijd kwam.!
Ze waren dit vergeten eraf te halen..Ik heb alles weggehaald en betaal nu ietsje meer bij een andere verzekering. Ik betaal namelijk liever ietsje meer en later niet bedondert te worden.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik ben eindelijk weer terug bij Ditzo, na een paar jaar ellende bij een andere verzekeraar. Ik ben overgestapt naar de andere verzekering omdat het prijsverschil tussen die partij en Ditzo vrij groot was. Achteraf gezien had ik dit beter niet kunnen doen. Ik heb echt het idee dat daar niets maar dan ook echt niets goed ging.
Toen ik een klantonvriendelijke bericht kreeg van die verzekeraar ben ik weer bij Ditzo langs geweest om een offerte te laten uitbrengen voor mijn 2 auto's.
Het verschil was nu maar €2,30, omdat de andere partij ook wat duurder werd. Uitiendelijk is dit verschil dus niets meer en krijg je er veel meer voor terug. Want verder ben ik bij Ditzo altijd zeer tevreden geweest.
Nu blijkt maar weer dat je niet altijd voor het goedkoopste moet gaan..
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Op internet had ik een tijdje terug gelezen dat de autoverzekering voor Hema zeer goedkoop was. Dit leek mij een goede reden om mijn auto hier te gaan verzekeren. Hiervoor heb ik ongeveer 8 jaar met een leaseauto gereden. Nu heb ik eindelijk zelf een auto gekocht.
Ik heb dus besloten om mijn auto te verzekeren bij Hema. Ik had al zo;n 8 schadevrije jaren. Toen ik mijn verzekering wilde afsluiten, kreeg ik te horen dat deze 8 schadevrije jaren niet meegenomen konden worden en moest ik dus op 0 beginnen. Dit scheelt behoorlijk veel premie.
Ik was het hier niet helemaal mee eens, dus ben gaan kijken voor iets beters. Uiteindelijk heb ik een verzkering bij InShared afgesloten, waarbij de 8 schadevrije jaren helemaal geen probleem was. tevens was de premie nog goedkoper ook!!!! Ik ben blij dat nu wel mijn schade vrije jaren zijn meegenomen, dit scheelt mij namelijk erg veel geld.
Jammer hema!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 7 |
Heel vaak is Unive de goedkoopste verzekering, als je bijvoorbeeld meerdere verzekeringen hebt lopen bij hen.
Ik vind de service erg goed. ik heb enige tijd geleden iets gewijzigd. Ik werd toen direct teruggebeld en heb toen samen met Unive de mogelijkheden van de verzekering doorlopen. Ze hebben me het één en ander uitgelegd en samen hebben we gekeken welke verzekering het beste bij mij paste. Ik vind dit erg goed, dat zij zo actief reageren op klanten.
Het enige wat ik wel jammer vind is dat je niet overal bijv iets kan repareren. Een voorbeeld hiervan is je ruit. Dit moet bij een erkende leverancier en kan dus niet bij mijn garagehouder, waar ik wel altijd zeer goede ervaringen mee heb. Maarja als dit het ergste is. Ik ben verder zeer tevreden.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 6 |
Ik ben al een tijdje met mijn eigen auto verzekerd bij Aon. We hebben toen geprobeerd om ook de tweede auto, van mijn vrouw, te verzekeren bij Aon, omdat deze verzekering bijna afliep.
Ik heb toen een offerte aangevraagd via de email en de volgende dag heb ik deze ontvangen. Ik heb toen een week later teruggemaild dat ik de verzekering in wilde laten gaan op een specifieke datum. Ik werd toen verzocht om telefonisch contact op te nemen. We hebben toen geloof ik 5 keer gebeld verspreid over 2 dagen en we konden geen contact krijgen. Elke keer stond ik in de wachtrij en dat deze langer was dan 5 minuten. Ik weet niet overal de precieze wachttijd maar dit was soms langer dan 20 minuten en dan nog geen medewerker. Ja dan houd het op voor mij.
Ik vind dit erg slecht, ik als potentiële klant kan niet eens iets afsluiten omdat ze zo slecht bereikbaar zijn. als het zo moet, zoek ik wel iets anders,.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik had pas bij de Consumentenbond gelezen dt de FBTO met haar autoverzekering het beste is. Als ik hier kijk is het niet de goedkoopste, maargoed ik heb liever dat ik een paar euro's meer betaal dan dat het niks is. Ik ben toen ik dit gelezen heb, overgestapt, omdat mijn verzekering die ik toen had wel echt duur was en de service nou niet optimaal was. Ik heb de premie van FBTO en nog een paar andere verzekeraars berekent.
Het voordeel was dat deze premie ook nog eens veel goedkoper was dan de verzekering die ik toen had. Omdat ik veel goede ervaringen las op het internet over de autoverzekering van FBTO heb ik mijn autoverzekering opgezegd en deze bij FBTO afgesloten. Ik heb hier direct korting opgekregen en het afsluiten ging heel soepel.
Nu zijn we bijna een jaar verder en bne ik nog steeds heel blij met de keuze. Heb 2 keer moeten bellen, maar dit ging razendsnel en vakkundig.