Scoort gemiddeld een 5.4 (24 reviews) en kost € 6,96 p/m.
Vergelijk bromfietsverzekeringen
Handige links:
Bromfietsverzekering ervaringen (24)
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Brommobiel verzekering
Hoi ben al 10 jaar trouwe klant bij CB met mijn brommobiel verzekering koste me eerst 114€ per jaar en afgelopen jaar verlaagt naar 83€ helemaal super
Maar aan al het mooie komt een eind dus moest ook de brommobiel vervangen worden voor een nieuwere ik netjes CB gebeld voor een overschrijving er waren wat computer probleempjes maar komt goed zeiden ze oké en blijft de premie ongeveer het zelfde vroeg ik nog oh ja hoor kan hoog uit een paar eurootjes schelen. Na anderhalve week nog niets gehoord te hebben weer gebeld van hoe of wat , komt goed we zijn er mee bezich. Oké prima na 3 weken brief op de deurmat van CB he he eindelijk ik maak hem open uw nieuwe premie bedraagt 283€ meneer
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
in mei had ik mijn brommobiel verzeker bij Unigarant
voor 20,05 per maand en dat gin de 24 e van mijn rekening af
dat gin 2 maanden goed tot dat er op eens 35 euro er van af gin zonder enig overleg waar ik niet mee eens ben en het terug heb gehaald en ze zelf die 20,5 heb over gemaakt
krijg ik op eens een mail van hun van een betaling achterstand
ik dag het niet ik heb een polis van 20,05 en geen 35 euro hadden ze eerst maar een brief moeten sturen en niet zomaar aangepast zonder enig overleg en nu leg ik er uit bij hun wat je bent een wanbetaling zegen ze Stelletje oplichters die Unigarant
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Een half jaar geleden heb ik mijn Piaggio Vespa verzekert bij Univé.
Nu 17 November heb ik een brief ontvangen van het RDW, geopend op 30 november ivm verblijf in London, dat ik of mijn verzekeraar een 'verklaring artikel 34 WAM ' door moet sturen ter bewijs verzekert te zijn geweest op 17 november 2014. Wanneer deze niet of niet voor 15 december is ontvangen incasseert men een boete van €330,- .
Nu het lezen van de brief heb ik meteen gebeld en contact gehad met Unive. Bleek dat post met openstaande posten naar mijn oud adres is verstuurd. In de tijd dat ik de verzekering af sloot heb ik de sleutels van het nieuwe huis in ontvangst genomen.
De heer * heeft mij verteld dat er nog een post open stond van € 152,25 waarvan ik niet op de hoogte was. Dit bedrag heb ik vandaag 1 december 2014 direct overgemaakt naar Univé.
Nu is mijn vraag of door de adresverandering voortgekomen vertragingen en moeilijkheden Unive mij toch kan helpen en het RDW voorzien van de verklaring artikel 34 WAM voor 15 december 2014.
Helaas vandaag 3 December 2014 reactie gekregen dat zij mij niet willen helpen. Ik vind dit absoluut geen service en voor mij reden genoeg om mijn verzekering elders onder te brengen. Ook ga ik kijken of er juridisch grond is het bedrag dat ik heb betaald over de maand waarvan zij de verklaring niet willen verstrekken terug te vorderen, zij zeggen hiermee dat ik niet verzekert was.
Mocht iemand mij een betere verzekering aan willen raden, ik ben bereikbaar via s.hameetman@live.nl
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Reageer normaal niet zo snel maar zag vorige opmerking dat het niet zo goed was als het leek. Mijn zoon zijn scooter is vorig jaar gestolen, en je moet wel enkele zaken regelen, zoals bij elke verzekeraar, maar na een maand heeft hij gewoon andere scooter kunnen kopen. Wat niet optimaal is, dat is dat ze niet uitkeren maar overmaken naar bedrijf waar je scooter koopt, waardoor je niet particulier kan kopen, dat is jammer.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 1 |
Mensen ik raad jullie af om een verzekering af te nemen bij Unigarant en wel om de volgende redenen! Ten eerste worden er hoge aansluiten kosten gereken in mijn geval 130% ten opzichte van de maandelijkse premiebedrag!!! Ten tweede als je het verzekerde object (in mijn geval een scooter) binnen het jaar verkoopt betaal je ook nog eens beëindigingskosten! Bovendien incasseren ze RUIM van te voren de maandpremie. Bijvoorbeeld: het is 10 maart (je hebt 2 weken geleden nog de verzekering afgesloten en de eerste maandpremie + aansluitkosten betaald) en men Incasseert al voor de 2 termijn 15 april t/m 15 mei. Echt het is te bizar voor woorden!!!!! Talloze verzekeraars hebben GEEN beëindigingskosten en rekenen netjes binnen de betreffende maand de polis. Je krijgt als argument: "ja het staat in de polisvoorwaarden"maar goed, zoiets doen je ook VOORAF te vertellen omdat dit iets bijzonders is, iets wat niet gebruikelijk is bij verzekeraars!!! Dus mensen wees gewaarschuwd!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 3 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 6 |
Mijn scooter is maandag gestolen nu is het woensdag heb nog niets gehoord van hema verzekeringen wel gemaild want bellen kan niet nu is het woensdag en nog niets gehoord over de afhandeling de scooter is alrisk verzekerd dit is een slechte zaak zit nu met vervoer naar me werk
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
all risk snor scooterverzekering, uitgegleden op een brug en bril kapot, wordt niet vergoed, stuurt je eerst naar inboedel en later naar zorgverzekering. Het aloude van het kastje naar de muur. niemand betaalt. ook nog 6 weken op antwoord gewacht. reviews op hun eigen site worden niet geplaatst als ze een klacht bevatten.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik heb gelukkig nog geen ongeluk of aanrijding gehad met mijn scooter. Wel heb ik goede ervaringen met Univé. Je kan altijd op ze rekenen, ze zijn erg betrouwbaar. ik had een nieuwe verzekeringskaart nodig en ik had deze binnen 1 werkweek binnen. Ik heb ook nog een vraag gehad waarbij werd beloofd dat ze zouden terugbellen. Normaal kun je dan een paar dagen later zelf bellen, maar Univé belde de volgende ochtend al! Echt een prima verzkering
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Ik heb bij unive een bromfietsverzekering. Op 18 januari wijzigde ik mijn adres. Op 22 januari wijzigde Unive dit weer naar een adres waar ik al 1,5 jaar niet meer woon. Omdat een automatische incasso bij mij niet mogelijk is stuurt unive herinneringen naar mijn oude adres, deze ontvang ik dus niet. 3 maanden later een brief van het RDW, mijn bromfiets is niet verzekerd en ik krijg een boete. Ik heb Unive hier over gemaild en ze geven toe dat ze de brieven naar een adres hebben gestuurd wat ze zelf per ongeluk verkeerd in het systeem gezet hebben. Maar ze kunnen de bromfiets niet met terugwerkende kracht verzekeren omdat ik zelf op mijn bankrekening had kunnen zien dat ze de bedragen niet konden afschrijven. Dit klopt niet want mijn rekeningoverzicht geeft dit niet aan. Het is toch belachelijk dat ik een boete van 330 euro moet betalen omdat hun de herinneringen naar een verkeerd adres sturen? Ze zijn weer een klant kwijt hoor, maar daar zullen ze niet mee zitten. Ik heb ze gewezen op hun eigen Algemene Voorwaarden waarin staat dat je 30 dagen de tijd hebt om je maandtermijn te voldoen na ONTVANGST van het betalingsverzoek. Dit verzoek heb ik, naar hun eigen zeggen, nooit ontvangen. Ben benieuwd wat meneer de rechter hier van vindt :)..
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 5 |
Ik heb een all risk scooter verzekeing bij de Hema lopen ,maar kan sinds maanden NIET meer inloggen met de de door U aan mij verstrekte inlog gegevens. Telefonisch zijn jullie ook niet bereikbaar en moet digitaal met jullie contact nemen.
Mijn naam W.L.Wedding is bij jullie bekend.Het is wel een hele toer om jullie te bereiken.
Graag zo spoedig mogelijk bericht.
Met de vriendelijke groet,
W.L.Wedding