Scoort gemiddeld een 6.7 (86 reviews) en kost € 6,50 p/m.
Vergelijk inboedelverzekeringen
Handige links:
Inboedelverzekering ervaringen (86)
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 6 |
Sinds 01-01-2014 klant bij Ditzo.
Overgang van Ditzo naar NN, is een dikke zooitje.
2 keer een inboedelverzekering op 1 adres en automatisch afgeschreven.
Heb hier zelf half november 2013 melding van gemaakt,maar wordt niets mee gedaan.
Email contact is zeer slecht,klachten doorgeven onmogelijk ( er zijn problemen met de verbinding enz )
En ze willen maar, dat je ze eerst gaat bellen, ( een ogenblik geduld aub, er zijn nog een aantal wachtenden voor u, u wordt zo spoedig mogelijk geholpen. )
De wachttijd is langer dan u van ons gewend bent.
Dit moeten ze op zeer korte termijn gaan oplossen, om ons als klant te houden.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
Een jaar geleden is er ingebroken in onze woning. Het leek erop dat InShared dit allemaal erg netjes oppakte. Ze konden dit herstellen met hun eigen schadeherstelbedrijven. Het bleek echter dat ze totaal geen grip hadden op deze bedrijven. De schade is er echter niet mee opgelost, maar juist verergerd. Er is verkeerde verf gebruikt, ruiten die niet in de goede maat waren en we hebben tweedehands sloten gekregen waar ze ons de sleutel niet van hebben gegeven (handig!!!) Op deze manier krijg je nou niet echt een veilig gevoel, die deze verzekering wel zou moeten geven.
Je kan dus beter zelf een bedrijf kiezen die je schade oplost en niet een bedrijf waar InShared mee samenwerkt. Ik wil niet langer met deze verzekering samenwerken, daarom ga ik ook op zoek naar een andere goede inboedelverzekering.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 5 |
Mijn man en ik hebben niet zulke goede ervaringen bij Hema. Wij gaan overstappen naar een andere verzekering. Wij kregen schades niet vergoed, terwijl vrienden een soortgelijk iets hadden en zij dit wel vergoed hebben gekregen bij een andere verzekeraar. Wij hebben dit zelfs voorgelegd aan Hema, maar ook dat had geen zin. We hebben 1 keer €50 gekregen, voor al dit gedoe, maar dat komt niet eens in de buurt wat het ons uiteindelijk heeft gekost.
Erg leuk, elke maand je premie betalen, maar er niks voor terug krijgen. Het enige pluspunt is dat ze goed bereikbaar zijn, maarja daar heb je niet zoveel aan als ze de rest niet goed doen. Wij zijn nu op zoek naar een andere inboedelverzekering. Wij bekijken de reviews op deze website om te kijken welke verzekering het beste bij ons past en goede recensies hebben.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik ben net gaan samenwonen met mijn en vrouw en hebben een hoop nieuwe spullen gekocht. Ik ben op zoek gegaan naar een inboedelverzekering die zou passen bij onze situatie. Ik heb een zo uitgebreid mogelijke inboedelverzekering genomen met alles erop en eraan. Ik ben nu echt super content met deze verzekering van ZEKUR.. Ik heb verschillende inboedelverzekeringen vergeleken en kwam dus bij ZEKUR terecht. De dekking vind ik echt erg goed, Ik kan bijna zelf nog iets kapot maken en dan is het nog gedekt.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 4 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
Afgelopen jaar ben ik verhuisd. Tijdens mijn verhuizing is mijn eettafel kapot gegaan. Ik heb toen aanspraak gedaan op mijn verzekering en gevraagd of het mogelijk was dat deze gerepareerd kon worden. Ik kreeg te horen dat dit mijn eigen schuld was. Ik stond letterlijk perplex... Ongelofelijk vind ik het nog steeds. Het ergste is nog dat ze niet eens onderzoek hebben gedaan. Ik kan er nog steeds kwaad om worden.
Ook toen de knop van mijn droger afbrak heb ik aanspraak gedaan. Ik kan de deur niet meer open maken, dit maakt drogen een beetje lastig. Dit keer was de reden slijtage. Toen was ik er klaar mee. Ik heb mijn verzekering direct geannuleerd.
Wat een waardeloze verzekering...
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 7 |
Ing is erg snel met afhandelen vind ik. Ik heb helaas te maken gehad met een inbraak. Dit is nu ruim 2 maanden geleden. Ik ben toen van de ene medewerker naar de andere medewerker gestuurd. De schade expert is langs geweest en heeft de schade vastgesteld.
Uiteindelijk heeft het even geduurd, wanneer ik weer wat hoorde. Ik heb toen een keer boos opgebeld, dat ik het hier echt totaal neit mee eens was. Gelukkig werd ik toen wel serieus genomen en heb ik gezegd wat ik ervan vond. Ze hebben me gezegd dat dit natuurlijk nooit de bedoeling is geweest dat ik zo slecht geholpen ben en zouden binnen een week het geld overmaken. ik heb hier uiteraard een hard hoofd in, maar binnen 2 dagen had ik inderdaad het geld op mijn rekening!
Ondanks dit ben ik toch redelijk tevreden, omdat ze het goed hebben opgelost en het afsluiten toen ook erg goed ging.
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Aevitae Zekur heeft mij voor 24,- euro gemeld als wanbetaler waadoor k nergens meer een normale verzekering kan afsluiten!
Ik beveel dit bedrijf Zekur niet aan!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 7 |
Wij zijn afgelopen zondag thuis gekomen van vakantie met het hele gezin. Toen wij thuis kwamen hing er een rare lucht, toen we verder het huis in kwmaen bleek dat er een grote lekkage was geweest. Gezien de schade was deze lekkage al langer aan de gang.
Ik heb direct contact opgenomen met Aon, dit duurde even voordat we werden geholpen. Uiteindelijk hadden we de juiste persoon aan de telefoon en toen zijn we erg goed geholpen. De betreffende persoon heeft ons uitgelegd hoe ik dit verder moet oplossen en hoe we dit moeten declareren. Inmiddels is dit ook al gedaan en krijgen we binnenkort een nieuwe vloer. De meeste mensen zien het nut niet van een inboedelverzekering maar toch blijkt dat dit wel zeer handig kan zijn. We zijn echt uitstekend geholpen.
Ik heb al meerdere ervaringen met verzekeraars, en deze waren niet zo positief. Aon heeft ons echt tevreden gesteld, ik had nooit verwacht dat dit zo goed afgehandeld zou worden! Erg fijn dat je zo wordt geholpen door je verzekering.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Top Verzekeraar.
Zeer snelle afhandeling van schade 2 dagen en het geld was al binnen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Enkele maanden geleden is er bij ons ingebroken. Helaas is er erg veel meegenomen ( televisie, sieraden, laptop, camera etc.) Flinke dure dingen... We hadden nog geen eerdere ervaringen met Delta Lloyd omdat we pas zijn overgestapt van inboedelverzekering, naar een goedkopere.
Ik heb gelijk die ochtend gebeld toen we de inbraak ontdekte, we zijn heel erg vriendelijk geholpen, we werden een keer doorverbonden maar die medewerker was gelukkig al op de hoogte van het verhaal. Dit gebeurt ook niet vaak, normaal kun je 3x je verhaal doen.
De verzekering stuurde een expert langs, dit is allemaal vrij soepeltjes verlopen gelukkig. Dit stelt je enigszins toch nog gerust. Uiteindelijk hebben ze een fiks bedrag uitgekeerd, wat ook overeen kwam met de waarde van de spullen. Voor de zekerheid heb ik ook het schaderapport opgevraagd. Dit kwam redelijk overeen. Ik vond dat dit allemaal erg professioneel verlopen is.
Ik kan deze verzekering aanraden aan iedereen. Snel en goed geholpen en je betaald een schappelijke maandpremie.