Scoort gemiddeld een 6.7 (86 reviews) en kost € 6,50 p/m.
Vergelijk inboedelverzekeringen
Handige links:
Inboedelverzekering ervaringen (86)
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Wat hadden wij de balen in, toen er bij ons werd ingebroken terwijl wij een avondje uit waren. We kwamen thuis en alles lag overhoop. Tot overmaat van ramp waren een aantal dure spullen ontvreemd. Wij hebben contact opgenomen, werden snel en vakkundig geholpen. Zeer tevreden!
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Een onwaarschijnlijk slechte klantenservice!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 3 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 4 |
Ben echt zwaar ontevreden over deze praktijken. Ik woon in een appartementencomplex en de bovenburen hadden lekkage. Dit heeft mij schade opgeleverd. Moest echt enorm veel informatie overdragen, inclusief foto's van de schade, omdat ik niet overal de aankoopbon van had. Toen wou Polis Direct mij dus maar hartstikke weinig uitbetalen, omdat ik niet alles kon leveren ook al had ik foto's. Baal hier echt ENORM van, want ik dacht hier goed te zitten. Heb Polis Direct opgezegd en ga overstappen naar een andere inboedelverzekeraar. Voor mij nooit meer Polis Direct.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ben echt super super super tevreden over deze inboedelverzekering! Ik kwam een aantal weken geleden thuis en tot mijn grote schrik was alles overhoop gehaald. Heleboel spullen gejat, tot mijn grote verdriet ook mijn laptop met al mn vakantiefoto's erop. Gelijk contact opgenomen met Witgeld, waar ik vakkundig werd geholpen. Klantenservice zijn echt toppers daar. ALLES wat gejat is, werd vergoed. Aangezien de dieven echt zo'n beetje alles hadden meegenomen, was dit toch een geluk bij een ongeluk.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Sinds begin september vorig jaar woon ik in een studentenhuis samen met drie anderen. Mijn ouders vonden het wel belangrijk dat ik goed verzekerd zou zijn, dus sloten we een verzekering af bij ZEKUR. Achteraf zeker een goede keuze, want tijdens één van de vele feestjes viel er iemand tegen de tv die ik van mijn oma heb gekregen. De tv was compleet vernield, maar desondanks kreeg ik de dagwaarde terug. De dekking is super en ook de klantenservice was erg goed!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Vorige maand hadden wij last van een lekkende douche. Dit heeft ons aardig wat waterschade opgeleverd, omdat we het lek niet gelijk doorhadden. Met het koude weer was het stevig balen dat we niet thuis konden douchen. Echter, nadat mijn vrouw de klantenservice gebeld had bleek dat wij recht hadden op een professionele monteur, die de schade heel goed heeft afgehandeld. Het lek is gedicht en we kunnen gewoon weer douchen. De snelle hulp is erg fijn, binnen twee weken is de hele zaak afgehandeld. Dit is zelfs inclusief declaratie etc. Voor deze gemiddelde maandpremie een prima service!
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 3 |
In ons appartement ontstond een breuk in de waterleiding. Hierdoor kwam er een laag van twintig centimeter water in de berging te staan. Ik heb veel spullen in de berging opgeslagen, omdat mijn man en ik niet veel ruimte in ons appartement hebben. Zo stond onder andere mijn naaimachine daar, en de oude DVD speler die we niet weg wilden gooien. Daarnaast stonden er nog een aantal andere zaken die volledig onbruikbaar zijn geworden door de waterschade. Helaas werd door Centraal Beheer Achmea de dagwaarde van alle spullen berekend en uitgekeerd, waardoor mijn man en ik veel kosten hebben moeten maken om alles opnieuw aan te schaffen. Wat aan geld werd uitgekeerd, werd wel snel betaald, dat is het enige pluspunt dat ik kan noemen.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 6 |
Een tijdje terug heb ik aanspraak moeten maken op mijn inboedelverzekering bij Univé. Ik had voor meer dan tweeduizend euro schade, maar kreeg slechts €1.700 terug, omdat bepaalde dingen niet gedekt waren. Ik vond het uiteindelijk terug in de voorwaarden, maar vind wel dat Univé daar vooraf iets duidelijker over had mogen zijn. Dan had ik namelijk geweten dat ze niet alles dekken en wellicht een verzekering gekozen die alles had gedekt.
Verder vind ik mijn verzekering wel goed zo, de maandpremie is scherp en de klantenservice uitstekend. Na de diefstal had ik veel contact met de klantenservice, die mij uitstekend heeft geholpen. Ik ben hierover zeer tevreden, want na diefstal wil je ook niet nog eens met een bedrijf te maken krijgen dat je tegenwerkt. Univé heeft mij echter prima geholpen, dus ik ben een tevreden mens.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 9 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb bij InShared een inboedelverzekering lopen waarover ik tevreden ben. Hoewel InShared wel één van de duurdere verzekeraars is, ben ik tevreden over mijn verzekering. Een aantal vragen die ik had over de dekking van mijn verzekering zijn door de klantenservice razendsnel beantwoord. Bovendien kreeg ik ook nog het juiste antwoord en werd ik niet afgescheept, zoals bij veel verzekeraars wel het geval is.
Wat ik fijn vind aan InShared, is dat het mogelijk is om per dag op te zeggen. Niet dat ik hierover na denk, maar gewoon het idee dat het kan vind ik fijn. Bij andere verzekeraars is hier vaak een langere termijn voor, van minimaal een maand, en dat is bij InShared gelukkig niet het geval. Uitstekende voorwaarden dus. En wat ik ook fijn vind aan mijn inboedelverzekering is dat alles overzichtelijk online valt te vinden. Belangrijke documenten en formulieren staan gewoon online, waardoor ik de papieren ook niet kwijt kan raken of iets dergelijks.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 5 |
Voorwaarden: | 8 |
Ik ben gematigd tevreden over mijn inboedelverzekering bij ING. De maandpremie is prima, daar gaat het niet om, maar ik vind het eigen risico zo hoog. Ik woon in een grote stad, en om die reden heeft ING besloten dat mijn inboedelverzekering duurder moet. Ik begrijp dat wel, omdat het risico op een inbraak nu eenmaal groter is waar ik woon, maar dat er zoveel verschil is in premie vind ik eigenlijk niet goed.
Waar ik niet over te spreken ben, is de klantenservice. Ik had een e-mail gestuurd met een vraag over één van de voorwaarden. Er zou binnen een paar werkdagen een antwoord komen, maar dat kreeg ik niet. Ik kreeg een e-mail met daarin dat het druk was en dat het langer zou duren voor ik een antwoord kreeg. Toen kreeg ik eindelijk een antwoord, en verwezen ze mij naar de voorwaarden die ik in eerste instantie dus niet begreep! Ik heb nogmaals gemaild, ditmaal gelukkig een wat snellere reactie en eentje die wel antwoord gaf op mijn vraag. Maar ik had dus heel graag een wat snellere reactie gehad.
Verder ben ik wel gewoon tevreden, dus ik blijf zeker bij de ING met mijn inboedelverzekering. De maandpremie is namelijk prima en de geboden dekking volstaat in mijn geval. Een aanrader, zolang je de klantenservice niet nodig hebt dus.