Scoort gemiddeld een 7.1 (60 reviews) en kost € 4,66 p/m.
Vergelijk reisverzekeringen
Handige links:
Reisverzekering ervaringen (60)
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 9 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
Ik heb al een aantal jaar de doorlopende reisverzekering van Route mobiel. Deze hebben we nu al 3x nodig gehad, en al die keren zijn we echt super geholpen.
De eerste keer waren we met het gezin op vakantie in Frankrijk en moest mijn dochter op de 3e dag al naar het ziekenhuis. ze had namelijk een salmonella infectie. Dit was echt een heel vervelende vakantie voor ons alle 4. Zeker als je nog 2 weken te gaan hebt. Het liefste wil je dan zo snel mogelijk naar huis.
Route Mobiel heeft ons echt keurig geholpen, ze wilde een tolk voor ons regelen, ze hebben gevraagd of we een taxi nodig hadden voor het ziekenhuis en zelfs toen we naar huis gingen hebben ze gevraagd of ze nog iets konden doen voor ons. Het is heel erg fijn als je op je verzekeraar kan steunen. Het lijkt in de eerste instantie overbodig maar dat is het echt niet. En het is zo fijn dat Route Mobiel zo behulpzaam is, ik hoor namelijk ook wel eens andere verhalen over andere verzekeringen.
De tweede keer dat wij Route Mobiel nodig hadden was toen we op vakantie waren in Griekenland. Mijn schoonmoeder was al enige tijd ziek en we werden door familie gebeld met de mededeling dat als we haar nog wilde zien, we snel naar huis moesten komen. Wij hebben meteen Route Mobiel gebeld en alles was zeer snel geregeld. Het ging allemaal zo soepel. Gelukkig waren we ook nog op tijd bij mn schoonmoeder.
Ik kan echt alleen maar tevreden zijn met de doorlopende reisverzekering van Route Mobiel. Alles is zo perfect geregeld en het geeft je echt steun in dit soort tijden. Ik zou zeggen als u een reisverzekering zoekt, kies voor Route mobiel!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 4 |
Ik heb al enkele jaren een doorlopende reisverzekering bij Onna Onna. Dit was fijn, want we gingen met het gezin vaak en met een gerust hart op vakantie. Echter is de laatste vakantie gebleken dat we niet zo gerust hadden moeten zijn...
We zijn met 2 andere gezinnen naar Frankrijk op vakantie geweest. Helaas zijn we hier bestolen van onder andere portemonnee's, camera's met lenzen etc. Ook de andere gezinnen waren bestolen. Dit is echt verschrikkelijk om mee te maken. Waarom doen mensen zoiets is een vraag die me al lang bezighoudt. Maargoed, het is ook erg zuur want je bent al je foto's kwijt. Evenals de spullen. je denkt dat een verzekering nog enigszins hulp kan bieden. Helaas was dit niet het geval. Er is hier een bijdehand persoon opgezet dit elk verhaal onderuit haalde. Ze hebben de originele bonnen meegenomen en heel heel veel vragen gesteld. We hebben het idee dat ze er zoveel mogelijk aan doen, zodat ze het zelf niet hoeven uitbetalen. Het zo neerzetten dat je nog bijna zelf schuldig bent...
Waar betaal je eigenlijk elke keer die premie voor? Want dat gaat wel goed. Ik heb deze verzekering ook enige tijd direct op gezegd. De andere 2 gezinnen hadden andere doorlopende reisverzekeringen, hierbij is alles nu al geregeld en dit ging erg soepel. Eigenlijk zoals het hoort te gaan.
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 5 |
Afgelopen meivakantie zijn wij met het gezin op vakantie geweest naar Spanje. We hadden al een tijdje de doorlopende reisverzekering van Delta Lloyd. Begin mei heb ik een schade ingediend. Inmiddels heb ik of mijn vrouw wel zo'n 15 keer gebeld en inmiddels is het oktober en is de schade nog steeds niet vergoed of zelfs opgepakt...
Ik vind het echt schandalig, dit is toch hun vak? Waarom ben je anders een reisverzekeraar??Ook is het ons heel vaak beloofd dat we terug gebeld zouden worden, maar ook dat vinden ze erg lastig. Wel is ene keer toegezegd dat wij het bedrag zouden krijgen, maar het staat nog steeds niet op mn bankrekening en de volgende collega die wist er niet eens iets vanaf. Echter wat wel erg goed gaat is het incasseren van de premies, daar zijn ze wel sterk in. Ik vind het erg jammer dat dit in Nederland toch vaak zo gaat. Dit is toch hun vakgebied? Wat is er dan zo moeilijk aan? Dit soort dingen horen toch gewoon soepel te verlopen?
Op dit moment ben ik hard op zoek naar een nieuwe doorlopende reisverzekering.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 6 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 5 |
Wij hebben inmiddels al 3 jaar een doorlopende reisverzekering bij unigarant. We hebben deze verzekering nooit hoeven gebruiken, maar toch is het natuurlijk wel belangrijk dat je een doorlopende reisverzekering hebt.
Dit jaar was dan de eerste keer dat we deze reisverzekering nodig hadden en tevens ook de laatste keer. Dit jaar zijn we naar Spanje op vakantie geweest en hebben we voor het eerst medicijnen in het buitenland gekocht. (op recept). Wij hebben dit ook ter plaatse betaald. We hebben van Unigarant alles betaald gekregen behalve de medicijnen. We hebben inmiddels al een paar keer het schadeformulier en de rekeningen opgestuurd, maar we krijgen nog steeds geen reactie. Ik vind dit echt zo slecht, als een bedrijf niet reageert op zijn klanten. En zo'n moeilijk probleem lijkt het me nou ook niet.
Het gaat om een klein bedrag, maar het blijft vervelend omdat je er gewoon recht op hebt. Wat als je wel grote schade had? Dan is het toch flink lullig. Voor mij is het nu duidelijk, ik ga op zoek naar een andere verzekeraar, want dit is niks. Toch jammer, want waar ligt de expertise dan?
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 8 |
Met het gehele gezin gaan wij regelmatig op vakantie. Iets waar je niet direct aan denkt, maar wel erg belangrijk is, is een reisverzekering. Omdat wij vaak 2 keer per jaar op vakantie gaan, hebben wij gekozen voor een doorlopende verzekering. Met een beetje puzzelen en vergelijken kwamen we uit voor Salland.
Salland is een reisverzekering met zeer goede voorwaarden. Omdat het een doorlopende verzekering betreft hoeven wij ons nooit zorgen te maken dat we ons vergeten te verzekeren. Dit geeft wel een veilig gevoel. De reisverzekering is scherp geprijsd. Wij hebben de verzekering een paar keer nodig gehad en zijn hierbij uitstekend geholpen. Vorig jaar in Istanbul was er een koffer stuk, wij hebben ter plaatse een koffer gekocht. De service van de medewerkers was toen echt uitstekend. Ze zijn hiermee snel aan de slag gegaan en het geld stond snel op onze rekening.
Dankzij ons heeft Salland ook 2 nieuwe klanten, wij hebben onze vrienden namelij ook de reisverzekering van Salland aanbevolen
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 9 |
Wij zijn enorm tevreden over de reisverzekering van FBTO. Wij zijn dit jaar gestrand in Florida omdat mijn kindje erg ziek was. We mochten toen ook niet naar huis vliegen. Wij hebben meteen naar FBTO gebeld en zij reageerde zeer snel. We kregen meteen genoeg duidelijkheid en ondersteuning. Ze hebben een nieuwe terugreis geregeld. We hebben afgesproken dat wij eerst de kosten zouden voorschieten en dit heel snel weer zouden terugkrijgen. Dit was ook zeker het geval. Wat zijn wij goed geholpen!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 8 |
Voorwaarden: | 7 |
Tijdens onze reis naar de Algarve deze zomer bleek dat 2 van de 4 koffers ernstig beschadigd waren tijdens de vliegreis. Omdat we niet echt verder konden met deze koffers hebben we op het vliegveld nog 2 nieuwe koffers gekocht. De rekening is door Meeùs ontzettend snel vergoed. Wij zijn erg tevreden!
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Al jaren een doorlopende reisverzekering bij de HEMA. Gingen altijd met een gerust hart op vakantie. Naar nu blijkt was
dat zeer onterecht. Deze zomer zijn we in Duitsland bestolen, camera, lenzen alles weg. Dan zit je met een enorme kater
als je zoiets overkomt, vooral omdat je al je vakantiefoto's kwijt bent. Verzekerd zijn is dan in iedergeval nog een troost.
Maar niet bij de HEMA. Daar zetten ze er een mannetje op die alles op alles zet om je verhaal onderuit te halen. Hij komt
langs, neemt alle orginele bonnen mee, blijft maar bellen met nog meer vragen, van alles moet je foto's tonen (!). Hij
gaat net zo lang door tot dat hij iets heeft gevonden waardoor ze niet uit hoeven betalen. Bij de HEMA is dat dat je niet
hebt opgelet. Je bent namelijk bestolen en dat is dus je eigen schuld.
Deze flauwe truc van de HEMA heeft ons heel veel geld gekost en ook nog eens jaren premie voor niets betaald.
Pure oplichterij. Ik heb deze verzekering vandaag opgezegd.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Wat een goede verzekering. Ben net terug van vakantie waar ik samen met mijn vriend was beroofd onderweg naar een excursie. Onze telefoons en camera's waren meegenomen. Toen wij contact hebben opgenomen met NetPolis werden zeer vriendelijke te woord gestaan. Daarna handelde ze ook direct. Gelukkig heeft NetPolis onze vakantie nog een beetje goed kunnen maken.Ik kan deze verzekering echt aanraden!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 3 |
Voorwaarden: | 5 |
Toen er voor de tweede keer een verkeerd bedrag van mijn rekening was geschreven probeerde ik contact op te nemen met de klantenservice van Hema. 3x bellen, lang in de wacht om vervolgens te horen dat er niemand is die me te woord kan staan. Ik moest op de website kijken of mijn vraag erbij stond. Wederom niets gehoord. Waardeloos. Ik ben inmiddels op zoek naar een andere reisverzekering, want dit is 3x niks.