Scoort gemiddeld een 6.4 (27 reviews) en kost € 9,06 p/m.
Vergelijk woonhuisverzekeringen
Handige links:
Woonhuisverzekering ervaringen (27)
Maandpremie: | 3 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Zelden zo’n beroerde verzekeraar meegemaakt. Zijn erg goed in het digitaal dossier, elk jaar de premie verhogen en geld verdienen over de rug van hun verzekerden heen. Werken samen met HerstelDirect in geval van schade. Mocht dit ooit voorkomen, vermijd deze partij als de pest. Hebben ons letterlijk (!) drie maanden in zowel de regen als de drup laten zitten en komen hun afspraken absoluut niet na. Toen wij van ellende de schade door een andere partij lieten repareren, bleek de originele opgave van SchadeDirect 3,5x ook nog zo hoog te zijn als de herstelkosten bij een echte dakdekker (zo krijg je de kosten en premie inderdaad omhoog). Met een klacht over deze partij en de schade afhandeling wordt niets gedaan.. Uiteindelijk heeft Inshared niets hersteld maar brengt wel 150 euro aan eigen risico in rekening voor het aanmelden van de schade. Doe jezelf een plezier en ga naar een echte verzekeraar, die paar euro besparing zijn de ellende bij schade absoluut niet waard. Ik zet nu alles over.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
i.v.m hagelschade van afgelopen jaar ben ik zeer goed behandeld door interpolis. De medewerkers stonden mij steeds heel vriendelijk te woord.
DANK U
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 10 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 10 |
Wij staan werkelijk versteld van Interpolis, wat een begrip voor onze situatie! Ik voel me een gewaardeerde klant en niet zoals bij sommige andere verzekeraars een nummertje. Ze dachten met ons mee en waren zeer service gericht. Ik ben blij dat we bij Interpolis verzekerd zijn!
Maandpremie: | 6 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 3 |
Alles prima tot er een schadegevallen na inbraak was. Zeer slechte schadebehandeling, onbetrouwbaar en onprofessioneel.
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
allianz verzekering betaald nooit.
Maandpremie: | 4 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Een riolering probleem en duurde weken voordat ze eindelijk reageerde.
Omdat ik een kleien gevolgschade had heb ik gemeld dat dit nihil was.
In de kleine letters staat dat schade alleen wordt betaalt als er gevolgschade is, wat ze express niet vertelde toen mij gevraagd was of ik gevolgschade wil indienen. Reparatie koste me heel veel en uiteindelijk hebben ze niet betaalt. Ben hier al bij weggegaan deze maatschappij licht mensen op waar het kan en heeft een bewust beleid van probeer niemand een cent te betalen al hebben ze daar recht op, en vertel ze niets of verberg waar ze wel recht op hebben zodat ze een schade hopelijk verkeerd indienen ... slecht en blijf hier ver van weg!
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 2 |
Voor schade van 1250 euro wordt expert ingeschakeld.
Zijn bedonderd om zonder nota volledige schade uit te keren.
Zeer slechte bereikbaarheid.
-- Zeer trage reactie op je email`s ( bijna 2 weken ) --
Bij meeste verzekering maatschappij wordt tot 2000 euro geen expert ingeschakeld en geen nota gevraagd.
ik ga zsm. op zoek naar andere verzekeringmaatschappij.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 9 |
Klantenservice: | 10 |
Voorwaarden: | 8 |
Een defect apparaat dat een lekkage in onze woning veroorzaakte heeft aardig wat schade, stress en paniek veroorzaakt. Eén telefoontje naar Zelf.nl loste de laatste twee problemen gelukkig al op, de vriendelijke klantenservice stelde namelijk gerust door ons te laten weten dat alles onder de dekking viel en vergoed zou worden door de verzekering.
Ook veel goede tips gekregen over het volledig noteren van de schade en kosten, sommige dingen waren wij zeker vergeten zelf te checken, de kantjes worden er niet afgelopen om even lekker te profiteren van onwetendheid!
Controle en uitbetaling volgden al snel. Zelf.nl heeft in zijn geheel heel goed geholpen en krijgt een vette voldoende!
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 2 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Voorwaarden worden zomaar aangepast zonder enig overleg.
Ze sturen direct een incasso op je dak, terwijl er nog een vordering openstaat.
Allemaal erg onfatsoenlijk.
Alle verzekeringen direct bij ze opgezegd.
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik heb de prijs/kwaliteit verhouding bekeken omdat ik ervan uitga dat ik deze verzekering niet hoef te gebruiken qua schade. Ik wil een goede dekking voor een zo laag mogelijke prijs. Via een vergelijkingssite ben ik bij Aegon terecht gekomen. De aanvraag is snel geregeld en we zijn goed geholpen. Tot nu toe heb ik deze verzekering gelukkig nog niet hoeven gebruiken, maar het is fijn om te weten dat ik kan "leunen" op een goede woonverzekering.