Scoort gemiddeld een 6.4 (27 reviews) en kost € 9,06 p/m.
Vergelijk woonhuisverzekeringen
Handige links:
Woonhuisverzekering ervaringen (27)
Maandpremie: | 8 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 10 |
Klantenservice: | 4 |
Voorwaarden: | 7 |
prima verzekering totdat je meer dan een aantal schade's per jaar hebt ,dan gaan ze moeilijk doen
Maandpremie: | 2 |
Eigen risico: | 1 |
Dekking: | 1 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
De ING. Wat een waardeloze bank.
Ik ben ruim een half jaar geleden verhuist. Voor die tijd hadden mijn partner en ik een woonverzekering afgesloten bij de ING. Met mijn verhuizing netjes een adreswijziging doorgevoerd zoals van mij verwacht word uiteraard. Niks op aan te merken. Enige tijd later kom ik er achter dat mijn verzekering stop was gezet.
Op het eerste gezicht dacht ik dat ING een administratieve fout was begaan (of iets in die richting) en dat ik dit met een bezoekje aan het kantoor te Vlissingen recht kon trekken. Niets blijkt bij de ING minder waar te zijn.
Niet alleen melden de incompetente dame mij achter de balie dat mijn verzekering was stop gezet, ook had ze te melden dat ik en mijn partner landelijk waren geregistreerd door de ING als wanbetalers. Een verzekering succesvol afsluiten in voor ons de komende 4 jaar bijna onmogelijk gemaakt door de ING.
De oorzaak van dit hele fiasco is dat de ING de adreswijziging toen der tijd NIET succesvol (of helemaal niet) heeft doorgevoerd en dat ik kennelijk een maand met mijn betaling achterliep voor de woonverzekering (het lullige bedrag van nog geen 11 euro's). De ING heeft herinneringen gestuurd voor deze achterstand, meerdere malen zoals de ING beweerd. Allemaal leuk en aardig, maar wel naar het verkeerde adres omdat hun blijkbaar niet in staat zijn een simpele adreswijziging door te voeren. Vervolgens zijn wij dus uit de verzekering geknikkerd en op een "zwarte lijst" beland van wanbetalers. Ontzettend bedankt hier voor ING.
Ik heb vervolgens 3 keer op kantoor gezeten om mijn verhaal te doen. Vervolgens krijg ik de mededeling dat ik er maar een klacht van moest maken. Ik heb 3 keer een klacht op het kantoor in Vlissingen ingediend en 2 keer via de e-mail. Mij werd beloofd dat ze binnen 10 werkdagen op mijn klacht zouden terug komen. Het is ondertussen al een maand geleden. Deze beloftes werden gemaakt recht in mijn gezicht. Ik heb tenslotte 3 keer een klacht ingediend op het kantoor. Wat er met die klachten zijn gebeurd? Telkens weer als ik terug ging naar het kantoor kon de dame achter de balie mij melden: sorry meneer er staat niks van een klacht in ons systeem. Daar heb ik dan 3 kwartier de vorige dag zoveel moeite voor gedaan. Of de klachten zijn kwijt of ik word niet serieus genomen. Enfis, ik ga het morgen WEER proberen om door te dringen bij de ING. Ik ben hier nu ruim 5-6 weken mee bezig.
Ik vind het ronduit belachelijk hoe de ING met hun klanten om gaan en ik zeg zonder twijfel alle 4 mijn nu nog lopende rekeningen op bij de ING zodra dit achter de rug is. Dit is niet te eerste keer dat ik kwaad en gefrustreerd raak van de bank ING en ik ben het beu. De ING is voor mij een waardeloze bank met slecht personeel en een nog slechtere klantenservice. IK RAAD DE ING STERK AF.
Maandpremie: | 5 |
Eigen risico: | 5 |
Dekking: | 5 |
Klantenservice: | 1 |
Voorwaarden: | 1 |
Voor het eerst schade(lekkage) gemeld maar niet binnen 72 uur en de verzekering doet er helemaal niets aan. Jammer van de premies die de afgelopen 11 jaren zijn betaald. Een zeer slechte zaak en we kijken uit naar een betere verzekeraar. Barst slecht
Maandpremie: | 1 |
Eigen risico: | 4 |
Dekking: | 2 |
Klantenservice: | 2 |
Voorwaarden: | 2 |
lage dekking. Heb een geval waterschade gehad. Reaal doet zaken met 1 buro voor expertise. Deze hebben mijn zaak slecht behandeld.
Pas na tussenkomst contra expertise is de zaak opgelost.
Mijn tussen persoon heeft geen toegevoegde waarde in deze gehad.
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 6 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Ik heb de woonhuisverzekering van kruidvat voor mijn 2e huis in het buitenland.
de woonhuisverzekering buitenland optie is erg handig anders moet ik dat regelen in spanje. dat gaat niet lukken.
Vraag me wel af welke verzekeringsmaatschappij hierachter zit, ik heb nog geen beroep hoeven doen op de premie. Maar daar kokm ik vanzelf wel achter
Maandpremie: | 7 |
Eigen risico: | 7 |
Dekking: | 8 |
Klantenservice: | 6 |
Voorwaarden: | 6 |
Over het algemeen tevreden met de opstalverzekering van fbto. Begin vorig jaar deze verzekering afgesloten ivm de hypotheek voor het huis. Dit was verplicht voordat wij de hypotheek konden afsluiten.
Tot nu toe 1x de verzekering moeten gebruiken ivm een brand. Na een belletje stuurden zij een expert die binnen 3 werkdagen al langskwam. Deze maakte een rapport incl overzicht van de schade en de daarbij horende kosten van de inboedel.
Na 7 werkdagen hadden we het geld al binnen, dat is erg snel als je het mijn vraagt. Overigens was er een beperkt eigen risico waar we geen rekening mee gehouden hadden, wellicht is dat nu niet meer zo.
Maandpremie: | 9 |
Eigen risico: | 8 |
Dekking: | 7 |
Klantenservice: | 7 |
Voorwaarden: | 7 |
Hoi,
Wil je goedkoop uit zijn met je woonhuisverzekering / opstalverzekering? Dan raad ik Witgeld aan. Als je de dekkingen vergelijkt met andere verzekeraars krijg je hier het meest voor je geld. Bij andere verzekeraars is bv ruitschade niet standaard meeverzekerd of inbraak zonder braaksporen.
Ik heb de verzekeringen vergelijken op Independer.nl, Verzekeraar.nl en Verzekeringssite.nl en de goedkoopste woonhuisverzekering is toch echt bij Witgeld, ook al zegt Independer.nl van niet (die zetten waarschijnlijk een verzekeraar bovenaan die meer geld aan ze betaald!).