Vergelijk 397 verzekeringen van 80 verzekeraars, 100% onafhankelijk!

AllSecur heeft zeer duidelijke voorwaarden

Autoverzekering

AllSecur is de eerste verzekeraar in Nederland die er heel bewust voor heeft gekozen om de voorwaarden te laten herschrijven en deze op die manier begrijpelijk te maken voor zoveel mogelijk mensen. Men is erin geslaagd om de voorwaarden zo te herschrijven dat ze op het taalniveau B1 terecht gekomen zijn.



Maandag 5 september AllSecur
Dat zorgt ervoor dat ruim 95% van de Nederlanders de voorwaarden goed kan lezen. AllSecurbeantwoord daarmee aan een belangrijke wens van veel mensen wanneer het aankomt op de verzekering, aangezien de voorwaarden van veel verzekeraars vaak onduidelijk zijn.

AllSecurloopt voorop en toont lef
Over het algemeen kiezen verzekeraars ervoor om de voorwaarden op te stellen op het taalniveau C1. Dat klinkt als een klein verschil, maar het houdt in dat slechts 40% van de Nederlanders er wijs uit weet te worden, terwijl iedereen met een auto een verzekering af dient te sluiten. Vaak verschuilen verzekeraars zich achter marketingexperts en juristen die stellen dat de voorwaarden van een hoog taalniveau dienen te zijn om mogelijke problemen uit te sluiten. AllSecurheeft met het herschrijven van de voorwaarden laten zien dat het ook goed mogelijk is om de boel af te sluiten met een lager taalniveau.

Zo transparant mogelijk
AllSecurheeft de voorwaarden herschreven om de transparantie van de verzekeraar verder door te voeren. De verzekeraar heeft op dit gebied al diverse prijzen gewonnen en probeert er op deze manier voor te zorgen dat nog meer mensen begrijpen wat de verzekering inhoudt en wat er bijvoorbeeld wel en niet is meeverzekerd. Door zo transparant aan de slag te gaan weet AllSecurregelmatig prijzen in de wacht te slepen. Het herschrijven van de voorwaarden lijkt een belangrijke nieuwe stap, maar aan de andere kant zeker niet het laatste initiatief van de klantvriendelijke verzekeraar.

De klant centraal stellen
De transparantie gaat bij AllSecurhand in hand met een houding waarbij de klant altijd centraal staat. Uiteraard wil de verzekeraar de zaken goed geregeld hebben, maar het belang van de klant wordt in diverse gevallen hoger ingeschaald. Zo was het voor de verzekeraar van groot belang om te voldoen aan de wens van de klant en de voorwaarden op een meer begrijpelijke manier te herschrijven. De herschreven voorwaarden zijn uitstekend leesbaar en het valt te verwachten dat binnenkort ook andere verzekeraars deze stap naar de klant zullen gaan zetten.
iPad actie iPad winnen?
Deel uw ervaring en maak automatisch kans op een iPad 3!

Deel zelf uw ervaring
Handige informatie De gemiddelde autoverzekering op Verzekeraar.nl scoort een 6.7 (495 ervaringen) en kost € 19,92 p/m.

Vergelijk autoverzekeringen

Handige links:
Laatste nieuws
Geplaatst op woensdag 31 december

Ieder jaar richt vuurwerk miljoenen euro’s schade toe aan auto’s. Autobezitters die verwachten dat hun autoverzekeraar deze schade zal dekken, komen vaak bedrogen uit. Het Verbond van Verzekeraars (VvV) heeft een bericht naar buiten gebracht over vuurwerkschade en hoe deze alleen door all-risk verzekeringen wordt gedekt.

Geplaatst op donderdag 25 december

Op 22 december heeft Nationale Nederlanden verschillend premies verhoogd. Onder de getroffen producten vallen de aansprakelijkheidsverzekering, inboedelverzekering, opstalverzekering, rechtsbijstandsverzekering, doorlopende reisverzekering en autoverzekering. De premies zijn met 1 tot 13 procent toegenomen.

Geplaatst op zaterdag 25 oktober

Het Verbond van Verzekeraars (VvV) heeft de schade van de eerste herfststorm van 2014 berekend en meldt dat deze meevalt. De storm van afgelopen dinsdag heeft circa 2 miljoen euro aan schade verricht. In 2013 wist de herfststorm maar liefst 100 miljoen euro aan schade te veroorzaken.

Geplaatst op maandag 12 augustus

Verzekeraars blijken steeds beter in staat te zijn fraude op te sporen. Hoewel het totaal aantal fraudezaken niet zou zijn toegenomen, wordt er vergeleken met vijf jaar geleden wel 25 procent meer fraude ontdekt. Eén op de tien claims zou mogelijk frauduleus zijn. Dit meldde het Centrum Bestrijding Verzekeringscriminaliteit tegenover het AD.

Geplaatst op maandag 17 juni

In het eerste kwartaal van dit jaar hebben autoverzekeraars het aantal wanbetalers zien verdubbelen ten opzichte van dezelfde periode in 2012. Hierdoor lopen tienduizenden automobilisten het risico beboet te worden voor onverzekerd rijden en moeten zij zelf eventuele gereden schade vergoeden.

Meer nieuws
Ons pand Verzekeraar.nl
Vergelijk, kies en bespaar
Contact
Over Verzekeraar.nl:
Zij gingen u voor

Aantal vergelijkingen
door bezoekers in de
afgelopen 7 dagen:

16461
Vergelijk op Verzekeraar.nl o.a.: Monuta ANWB Ohra Inshared Centraal Beheer Achmea Unive Hema